Gå til innhold

Er du avhengig av noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei dere. Er dere avhengig av noe? Jeg tenker ikke bare på alkohol, men noe som dere bare må ha/gjøre som ikke er helt bra for dere? Det kan for eksempel dreie seg om kjærlighet (usunn kjærlighet da vel og merke ), mat, spilling, spesielle gjøremål , helgefesting osv. Selv har jeg prøve litt av hvert i livet. Både alkohol, hasj, amfetamin, piller, røyk , sjokolade, sex , potetgull :ler: osv..jeg kunne fortsatt lenge her. Også viser det seg at av alle disse så er sjokolade og røyk det absolutt vanskeligeste å slutte med :ler:

Hva med dere, hva er dere avhengig av ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg er avhengig av cola, og har ikke lyst til å slutte i det hele tatt. Bare så det er sagt. Og jeg er veldig glad jeg aldri har begynt å røyke, for jeg hadde aldri klart å slutte. :sur:;)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Sex, hvit løgn og maskértape.

Ja, og så vann!

Gjest Gjesta
Skrevet
Sex, hvit løgn og maskértape.

Ja, og så vann!

Vann? jeg snakker om ting som ikke er bra for dere jeg da. Vann er jo det sunneste som finnes ;)

Gjest Violetta
Skrevet
Vann? jeg snakker om ting som ikke er bra for dere jeg da. Vann er jo det sunneste som finnes ;)

Sex også er vel sunt?

Skrevet

Jeg leste bare overskriften, jeg er avhengig av korte innlegg.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Meg over - er "litt" lei av å bli kastet ut her. Er jeg avhengig av den grunn?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Etter å ha vært borti mye rart opp igjennom årene, så er sjokolade og røyk de eneste tingene jeg ikke klarer å slutte med :forvirret: . Pussig det der, men det kan kanskje ha noe med at dette er de tingene jeg faktisk kan tillate meg å være avhengig av uten at det har noen stor innvirkning på livet mitt forøvrig ;) .

Gjest Gjesta
Skrevet
Sex også er vel sunt?

Ikke nødvendigvis ;) jeg snakker mere om avhengighet , og da er det ikke så sunt lenger. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Etter å ha vært borti mye rart opp igjennom årene, så er sjokolade og røyk de eneste tingene jeg ikke klarer å slutte med :forvirret: . Pussig det der, men det kan kanskje ha noe med at dette er de tingene jeg faktisk kan tillate meg å være avhengig av uten at det har noen stor innvirkning på livet mitt forøvrig ;) .

Jepp, du sier noe der. Det kan tillates en gang i blandt :)

Skrevet

jeg røyker, og er avhengig..... kommer ikke på noe mer jeg....

Skrevet (endret)

Tja, jeg er avhengig av god mat, iskaldt godt vann hver dag (du verden som jeg led meg gjennom kvalmende flaskevann i Frankrike), PC'en, pusekatten, bøker og en gang i blandt: iskald cola.

Endret av Arkana
Gjest Violetta
Skrevet

Ja og så KG da. Har akkurat blitt supermedlem og alt. Må vel innrømme at jeg er avhengig da. Men om det er bra for meg kan vel egentlig diskuteres... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Tja, jeg er avhengig av god mat, iskaldt godt vann hver dag (du verden som jeg led meg gjennom kvalmende flaskevann i Frankrike), PC'en, pusekatten, bøker og en gang i blandt: iskald cola.

Hva er dette med vann? Er det skadelig på noen måte :ler: . Jeg snakker om dårlige ting som dere tar skade av.. ikke vann , bøker osv.. :overrasket:

Gjest Gjest_Nick Etmitt_*
Skrevet

Snus, øl på fredagskvelden, røyk når jeg er på fisketur, kaffe om morgenen og på jobb... Jeg har hva som på engelsk kalles "An addictive personality".

Gjest gjest1
Skrevet

Røyk, kaffe om morgenen og på jobb, pepsi max, sjokolade og pastiller.

Huff...

Skrevet
:roll: IFA pastiller..
Skrevet
Selv har jeg prøve litt av hvert i livet. Både alkohol, hasj, amfetamin, piller, røyk , sjokolade, sex , potetgull  :ler:  osv..jeg kunne fortsatt lenge her. Også viser det seg at av alle disse så er sjokolade og røyk det absolutt vanskeligeste å slutte med :ler: 

Hva med dere, hva er dere avhengig av ?

Røyken er vel min største last (noe som jeg har planer om å riste av meg i løpet av året).

Hasj, amefetamin, piller, sjokolade og potetgull er noe jeg holder meg borte fra. Takk og lov. Jeg må dog innrømme at jeg synes sjokolade og potetgull er noe mer uskyldig enn makka.

Når sant skal sies er jeg forresten litt glad i en iskald Øl og sex. Avhening vil jeg derimot ikke si jeg er... Eller jo forresten, jeg kunne nok ikke klart meg uten sex i det lange løp.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Lypsyl.. Hehe.. Og blitt ganske avhengig av KG nå da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...