Gå til innhold

Hvordan hadde du levd livet dersom du måtte velge et annet enn det du lever i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter med meg selv. Jeg ville bodd i Latin-Amerika. Levd av å være latino-danser, underholdt på klubber med dansingen min, undervist i dans. Danset i musikkvideoer. Virkelig levd livet. Hadde vært råsesy!

Anonymkode: 6105f...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært Robert .E Lee i 1861. Valgt å være lojal mot USA. Borgerkrigen blir dermed kortvarig. 

Skrevet

Ville vokst opp i USA 😊 helst i sørstatene 🤩 

Anonymkode: fe17e...953

Skrevet

Jeg tror jeg ville vært slem hele tiden 

Skrevet

Jeg ville blitt anestesilege og jobbet på redningshelikopter i London Air Ambulance. 

Anonymkode: 705b9...421

Skrevet

Hmmm. Jeg ville «bodd i en koffert» noen år, opplevd og sett mye, mens jeg studerte og jobbet på nett. 😇

Ikke kommet hjem, bare fordi det var jul, dåp eller bryllup. Smakt og sett rare ting. Kommet tilbake til Norge, Kjøpt meg en treroms litt landlig beliggenhet, med vedovn, og lite naboer. Skaffet meg hund, og vært mye ute med den. :) 
Ville startet opp noe eget, og brukt fritiden på egne hobbyer. Holdt kontakt med familie for det meste på telefon, og latt være å møte dem så ofte, så jeg kunne disponere tida mi fritt.

Ville ikke hatt barn. Ville også spilt tv spill og lest bøker i helgene, i stedet for å ha kjæreste.

Anonymkode: 5a1e5...790

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville blitt anestesilege og jobbet på redningshelikopter i London Air Ambulance. 

Anonymkode: 705b9...421

Min drøm nr 2 er å jobbe på legehelikopteret hehe

Anonymkode: 6105f...fdd

Skrevet

Jeg ville utdannet meg som psykolog, og jobbet med forskning innen det feltet. 

Anonymkode: a2b40...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...