AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Jeg er en jente på 22 år, og har vært i et forhold i snart 3 år. De første månedene bodde vi nærme hverandre, men så flyttet jeg hjem og vi ble langdistanse mellom to naboland. Han kom på besøk ca. annenhver helg, og det funket greit. Vi hadde egentlig alltid sex minst en gang i løpet av besøket. Nå bor vi sammen men enn så lenge i samme hus som foreldre. Vi trives godt sammen, men har en kjip periode begge to, mtp at han har vært jobbsøkende i rundt 6 mnd og jeg sliter med angst og depresjon. Nå er det knapt så det blir sex 1 gang i uken/annenhver uke. Føler egentlig aldri lyst. Er bare sliten, selv om han prøver alt han kan for å kåte meg opp så blir jeg ikke kåt nok. Tankene flyr andre steder. Vil egentlig sjeldent kysse han, han vil gjerne det ofte, så det blir fort litt halvhjertet kyss fra meg. Skjønner ikke hva som skjer.. elsket sex med han før, og det var jo jeg som hadde mest lyst. Nå føler jeg bare at vi må gjøre det iblant, siden vi er kjærester. Føler oss ganske begrenset siden vi bor hjemme. Vet aldri når noen er hjemme eller kommer hjem, huset er alltid helt stille, vet aldri om noen brått har gått inn på rommet mitt eller oppe i min etasje. Håper det bare er det som gjør at lysten er lav? Redd vi ikke holder sammen om vi slutter helt å ha sex, men nå frister det virkelig aldri.. Blir kvalm om han gir meg vått kyss, avviser han ofte, har i blant latt han holde på for å håpe at jeg etterhvert blir kåt - men så skjer det ikke og han sitter igjen med falske forhåpninger. Noen som har opplevd så lav lyst? Hva funker for å fikse det? Anonymkode: d2c30...b3f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 To åpenbare lystdrepere: -Angst og depresjon -Redsel for at foreldrene overrasker dere. Hva du kan gjøre med det?: Gå til legen og finn dere et annet sted å ha dere. Anonymkode: 780f7...31d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå