Gå til innhold

Ferdig med betalt foreldrepermisjon 2 mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i kommunal sektor, når jeg er ferdig med ulønnet permisjon 2 mars, hvordan blir mars lønna som kommer 12 mars? Regner med at februar er normal.

Anonymkode: 268b5...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du betalt eller ubetalt permisjon? Overskriften og teksten i innlegget er motstridende. 

Anonymkode: 9f205...fed

• Liker 2
Skrevet

Siden arbeidsgiver forskutterer lønn får du jo vanlig lønn i februar. Dersom du skal ha ulønnet permisjon etter 2. mars får du jo kun lønn før 2 dager 12. mars, hvis du skal tilbake i jobb fra 3. mars blir jo lønna i mars som vanlig også...

Anonymkode: ebdf4...595

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du betalt eller ubetalt permisjon? Overskriften og teksten i innlegget er motstridende. 

Anonymkode: 9f205...fed

Jeg mener ferdig med lønna permisjon 2 mars og skal ha ulønna etter det. Får jeg virkelig bare lønn for 2 dager i mars?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ferdig med lønna permisjon 2 mars og skal ha ulønna etter det. Får jeg virkelig bare lønn for 2 dager i mars?

Du skal ha ulønnet permisjon fra og med 3. mars? I såfall så får du bare betalt for to dager i mars, ja. Skjønner ikke hvorfor det er overraskende?

Anonymkode: 3d0dd...fec

• Liker 7
Skrevet

Når marslønna kommer 12. Mars får du betalt for arbeidsdagene i mars og det blir da 2, ja. 

Anonymkode: 7d6b2...fd2

Skrevet

Hvorfor skulle du ha betalt for flere dager enn du har jobbet?

Anonymkode: 5bf1d...7fc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du selv hva du skriver? Hvorfor tror du at du skal ha betalt for flere dager når du starter ulønnet permisjon fra 03.mars? Ulønnet betyr ikke betalt

Anonymkode: 24812...15f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...