AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Mannen min er nok litt seksuelt frustrert... Jeg har en på 2 år og en på noen uker. Var en gang når begge ungene tok en lur, så begynte han å kysse og hinte til at vi skulle ha oss. Jeg fødte for et par uker siden og vil egntlig vente litt og dette har jeg sagt til han. Mens vi kysset og så hørte jeg babyen i baby callen, så da avbrøt jeg og gikk for å amme babyen. Jeg så at mannen min ble skuffet... men jeg er ikke helt klar for å ha skikkelig samleie enda og dette vet han... På kveldene etter å ha lagt 2 åringen og ammet den nyfødte så sovner jeg nokså smatidig med babyen. Som våkner et par timer senere for babyen våkner for mat. Så vi koser ikke så mye på kveldene som vi pleide å gjøre før når det bare var oss to... Var en kveld han tok opp dette med meg og synes det var veldig dumt... Å midt i diskusjonen også prøvde han å få til noe, jeg har enda vondt i underlivet og er ikke klar, så når jeg så nei, ble han frustrert og synes jeg var egoistisk. Jeg har sagt til han at jeg kan hjelpe han med å få nytelse på andre måter enn at han direkte er inni meg, men han virker lite keen på det Jeg prøver å gi han også litt tid å bare kose med han, men nå i starten når babyen er så liten er det vanskelig og spesielt når du i tillegg har en 2 åring. Jeg føler jeg er i en veldig kjip situasjon nå, kanskje jeg er litt egoistisk... men jeg er er så redd for stingene jeg har der nede og jeg har enda vondt... så jeg vil bare vente litt... Noen som har vært borti noe lignede? hvodan løste dere dette? andre som har tips råd, evt ting jeg gjør helt feil? Anonymkode: 62cf6...318 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Herregud, det er såpass ferskt at du fortsatt har sting. Synes du er mer enn nok forståelsesfull med han, det er ikke han tilbake og det er han som må skjerpe seg. Synes du er raus som tilbyr annen intimitet til tross for at du er rimelig nyforløst og trøtt. Hvordan var tiden etter den første fødselen? Var dere tidlig i gang igjen da og han har derfor disse forventningene nå også? Alle fødsler er jo ulike så han kan ikke basere seg på det. Anonymkode: 99a4e...72b 19
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Kan hvertfall fortelle deg at jeg hadde blitt fly forbanna å kjeftet han huden full ! Hadde spurt om han var fullstendig idiot som innbiller seg at han skal få pule opp stingene mine. Han får til helv.... se til å runke seg tom når han er kåt og ha respekt for at du har mer enn nok akkurat nå. Kanskje ikke snakke akkurat så surt å sint (men det hadde jeg altså) men hvorfor er det ham det synd på ? Jeg kjenner bare hvor vanvittig forbanna jeg blir over at menn har så liten respekt for kvinnene sine , alltid dette syke maset om når han få SEX igjen . Du kan vel klare å fortelle ham rett ut at du kjenner at du må vente en stund til pga stingene ? Og at han MÅ slutte å mase på deg om dette , at du la ham vite når du er klar . Anonymkode: 0268d...add 22
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var tiden etter den første fødselen? Var dere tidlig i gang igjen da og han har derfor disse forventningene nå også? Alle fødsler er jo ulike så han kan ikke basere seg på det. Anonymkode: 99a4e...72b Da hadde jeg keisersnitt, så ble det litt komplikasjoner i ettertid så det gikk vel 3 mnder 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel klare å fortelle ham rett ut at du kjenner at du må vente en stund til pga stingene ? Og at han MÅ slutte å mase på deg om dette , at du la ham vite når du er klar . Anonymkode: 0268d...add Dette har jeg fortalt til han flere ganger et jeg har vondt og er ikke klar... så jeg vet virkelig ikke hva mer jeg kan gjøre... jeg synes det blir så når jeg skuffer han, men jeg kan ikke gjøre mer enn jeg klarer Anonymkode: 62cf6...318 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Han er egoist og slem. Du må slutte å ha dårlig samvitttighet over å be ham vente . Du må rett og slett bli sint. Syns du helt seriøst at det er greit av ham å oppføre seg som dette ? Husker da jeg hadde født, de måtte klippe meg , men alle utvendige og innvendige sting hadde gått opp i løp av en uke . De ville ikke sy meg på nytt , så fikk jeg betennelse . Det grodde sammen på en lite pen måte og var veldig ømt leeenge . Kunne bare glemme å ha noe sex , kjentes ut som at jeg skulle revne når vi prøvde. Man må faktisk få den tiden kroppen trenger til å heles.. Anonymkode: 0268d...add 9
hutta Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Nei, du er ikke egoistisk i det hele tatt. Ikke noe "kanskje jeg er litt egoistisk..", plis ikke. 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er egoist og slem. Du må slutte å ha dårlig samvitttighet over å be ham vente . Du må rett og slett bli sint. Syns du helt seriøst at det er greit av ham å oppføre seg som dette ? Anonymkode: 0268d...add Kanskje ts er redd for at han blir så frustrert at han finner seg noen andre å få ut frustrasjonen med😏 vi menn liker ikke å vente for lenge Anonymkode: d9fdc...f75 3
hutta Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ts er redd for at han blir så frustrert at han finner seg noen andre å få ut frustrasjonen med😏 vi menn liker ikke å vente for lenge Anonymkode: d9fdc...f75 Ugh. 16
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #9 Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ts er redd for at han blir så frustrert at han finner seg noen andre å få ut frustrasjonen med😏 vi menn liker ikke å vente for lenge Anonymkode: d9fdc...f75 Æsj, dere p*rn*skadde griser kan gjøre alle kvinner en tjeneste ved å aldri flytte ut av det svette gutterommet hos "mamsen"; der kan dere sitte med ereksjonssvikt mens dere sikler etter damer på en skjerm som aldri ville tatt i dere med ildtang. På forhånd takk! Anonymkode: c0681...467 22
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 For en egoistisk fyr. Han kan bruke høyrehånden mens du kommer deg etter barnets ankomst.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #11 Skrevet 19. november 2020 For en tulling! Du fødte for et par uker siden. Selvsagt er det siste du orker og vil nå er å ha pikken hans inni deg! AU! Etter fødsel er det HELT normalt å vente et par måneder med sex. Ting må gro og leges, og sexlyst har vel også de færreste såpass tett på fødsel. Du er ikke egoistisk, det er det mannen din som er! For en tufs! Anonymkode: fa73c...65d 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #12 Skrevet 19. november 2020 Herregud, for en idiot. Anonymkode: 73474...db0 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #13 Skrevet 19. november 2020 Høres ut som en sadist som trenger omfattende omsorg dette her ... usj. Anonymkode: ad9fb...e3d 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #14 Skrevet 19. november 2020 Skal det ikke gå minst 6 uker før første samleie? Du får ta han med til helsestasjonen på neste kontroll så får fagpersoner forklare problemet til han Anonymkode: 7135a...e6f 10
bippo Skrevet 19. november 2020 #15 Skrevet 19. november 2020 Unnskyld, han vil putte pikken sin i ditt åpne sår for (utelukkende) sin egen nytelse, også kaller han DEG egoistisk? Hva i helvete? Hva er galt med han? 15
LilleMumi Skrevet 19. november 2020 #17 Skrevet 19. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje ts er redd for at han blir så frustrert at han finner seg noen andre å få ut frustrasjonen med😏 vi menn liker ikke å vente for lenge Anonymkode: d9fdc...f75 Dere menn pusher heller ikke ut ett menneske ut av underlivet deres. Så ikke kom og stakkarsligjør med å måtte vente noen uker eller mnd på sex 10
Carrot Skrevet 19. november 2020 #18 Skrevet 19. november 2020 Her er jeg enig med røkla, mannen din må skjerpe seg, du er kanskej for snill i tilbakemeldingene - 6 ukerskontrollen er der av en grunn, viktig grunn - du kan bli syk av å ha sex. Ferdig! At han er frustrert er hans problem om han takker nei til annen form for "hjelp" får han klare seg selv. Makan. 7
velociraptor Skrevet 19. november 2020 #19 Skrevet 19. november 2020 (endret) 2 timer siden, bippo skrev: Unnskyld, han vil putte pikken sin i ditt åpne sår for (utelukkende) sin egen nytelse, også kaller han DEG egoistisk? Hva i helvete? Hva er galt med han? Dette, vis ham dette, eller si det akkurat sånn! Endret 19. november 2020 av Elaine Marley 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #20 Skrevet 19. november 2020 Har ikke lest alle svarene her, bare hovedinnlegget. Men det er jo ikke du som er egoistisk her!!! Det er jo han!!!! Anonymkode: d21ba...59f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå