Gjest Feit på grændiss Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Lurvenhingsten, nå er jeg tilbake og du skal igjen få lov å smake jeg har reist til København og Bern men nå skal du jammen få teste jern jeg er klar til å igjen deg stake.
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Her har John Arne Riise litt å lære!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Her har John Arne Riise litt å lære! ← Diktet fra Grændiss var vel også under 160 tegn og fin til tekstmelding. Bytt ut "lurvenhingsten" med det som måtte passe.
Gjest lurven Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 åh hvor har vært din deilige mann.. i fjerne land? har ligget ensom og naken natt etter natt og ventet på deg min skatt. gleder meg til å bli fyllt opp i baken av den tjukke korte staken.
Gjest Feit på grændiss Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Hei og hopp, du fine Hu i Svingen kom og bad med oss i pengebingen dette strider mot alles skikk og normer når du ypper med dine deilige former ja, akk...trekant er virkelig tingen
Gjest lurven Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 hva er det jeg hører jeg kan ikke tro mine ører skal du ha med dama som bor i en sving da blir det ingeting. vila ha en romantisk aften bare for oss to der jeg med pinsett fjerner din navlelo
Gjest Milah Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 (Dette ble veeeldig morsomt med litt promille..
Gjest Feit på grændiss Skrevet 5. august 2005 #9 Skrevet 5. august 2005 Kom hit nå da deilige kjekken så kan du klaske den feite hekken aldri mer skal jeg ta med "hu" hjem snille, straff meg for at jeg var så slem du og jeg for alltid, deilige frekken
Gjest Violetta Skrevet 5. august 2005 #10 Skrevet 5. august 2005 Synes det er morsomt uten promille også jeg... :grine2:
Gjest lurven Skrevet 5. august 2005 #11 Skrevet 5. august 2005 ja du har vært veldig slem som straff skal jeg dunke deg i hodet med mitt erigerte lem. skal straffe deg med pisk og musefelle og bite hardt i din bjelle.
Gjest Feit på grændiss Skrevet 6. august 2005 #12 Skrevet 6. august 2005 lurven nå var du vel utrolig streng du gav meg skikkelig ordentlig deng men jeg fortjente det, jeg var slem du dæljet til med ditt erigerte lem nå er jeg skamslått og ligger i seng
Lady Lovelylocks Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 Synes det er morsomt uten promille også jeg... :grine2: ← Helt enig :grine2:
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #15 Skrevet 9. august 2005 Fysjogføy, for en mangel på romantikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå