AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #21 Skrevet 19. november 2020 jeg fikk sjokoladekalender da jeg var liten og vokste opp, og sønnen min elsker sjokolade og så han vil ha sjokoladekalender og. så ingen pakkekalder tull her heller. Anonymkode: f315b...6f5 1
Honey Dew Skrevet 19. november 2020 #22 Skrevet 19. november 2020 Våre får sjokoladekalender til 10 kroner. Har aldri laget pakkekalender.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #23 Skrevet 19. november 2020 Vi kjøper Flax-kalender til barn på 11 og ungdom på 16, gjorde det i fjor og gjør det i år. De synes det er veldig gøy å skrape hver dag. Er de så heldig å vinner veldig stort så må vi finne på noe lurt, men vinner de småpriser så får den som vant premien den. Anonymkode: 64a03...764 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #24 Skrevet 19. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst på Kindersjokoladekalender og jeg er voksen🤗 Anonymkode: 349fd...22f 8 timer siden, AnonymBruker skrev: JAAAA!! same er i begynneslsen av 20 årene å vær gang jeg går forbi den i butikken føler jeg meg som et barn som vil ha godteri😂 Anonymkode: 0d0fd...04a Jeg også, så det har jeg kjøpt til meg selv! Anonymkode: 89c1c...51d
Fru Uperfekt Skrevet 19. november 2020 #25 Skrevet 19. november 2020 Vi har pakkekalender til de under 18. De over 18 får øl/vin kalender med unntak av meg som får en ferdig lakris kalender
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #26 Skrevet 19. november 2020 Her er det pakkekalender, men i år putter jeg faktisk litt godteri opp i kalenderen. Det har jeg vel omtrent ikke gjort før. Da jeg har tenkt at det uansett blir mer enn nok søtt i desember til at vi også trenger det i en kalender. Hun liker heller ikke sjokoladen i 10 kroneskalenderen. Anonymkode: 9a36e...9c8
Gjest Trynefaktor Skrevet 19. november 2020 #27 Skrevet 19. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine barn på 4, 9 og 11 gleder seg stort til sjokoladekalenderen de skal ha i desember. Er vi de eneste igjen på jorda som kjøper sjokoladekalender? Har alle andre pakkekalender? Ungene mine har aldri etterspurt pakkekalender. Anonymkode: 4696c...68a De eneste på jorda er dere nok ikke om du tar en titt på alle de sjokoladekalenderne man kan få kjøpt i butikker
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #28 Skrevet 19. november 2020 Åh, jeg elska pakkekalenderen som barn! Bare det å få en liten gave hver morgen var helt magisk, selv om det var en plastfigur til tre kroner liksom 😍 Anonymkode: 08ed0...7ca
Arkana Skrevet 19. november 2020 #29 Skrevet 19. november 2020 Våre har aldri hatt sjokoladekalender i alle fall. De har alltid fått pakkekalender. (Og de får definitivt sin dose sjokolade og annet snop i kalenderen de også.) De elsker kalenderen og gleder seg hvert år og så lenge de gjør det og er takknemlige for det de får så koser jeg meg med å lage den til dem. Jeg husker pakkekalenderene jeg selv fikk som barn med stor glede og liker å kunne gjøre det samme for barna mine. Hva alle andre gjør er jeg ikke så opptatt av.
LatersBaby Skrevet 19. november 2020 #30 Skrevet 19. november 2020 Yngste på 6 har 10kr sjokoladekalender og vi leser i tillegg snøsøsteren hver kveld. Hun eldste på 12 har flax kalender og 10kr sjokoladekalender. Prøvde pakkekalender ett år, gidder aldri det igjen 😅 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #31 Skrevet 19. november 2020 Her får barna pakkekalender, og vet dere hva? Det er null stress for meg, og barna gleder seg hvert år. De hadde nok vært like glad for en sjokoladekalender, men her er der jeg som synes der er kjekt å ordne til. Jeg ser ikke ned på de som velger noe annet, eller «rotter» meg sammen med andre for å påpeke det ene eller andre. Fritt land, fritt valg. Rampenissen er vel det store nye nå, og gutten på 3 var litt lei seg i fjor da mange av barna snakket om rampenissen sine fantestreker i barnehagen, og forsto ikke hvorfor ikke han kom hjem til oss. Jeg har ikke fantasi eller ork til den type kalender, men forstår at barna synes det er ekstra spennende og kanskje sårt at den kommer til «alle» andre. Anonymkode: 57c74...454
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå