AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Det er mye snakk om analsex på kvinneguiden. Noen kvinner kan oppleve sterkere orgasmer med analstimulering, og noen kan oppleve rene analorgasmer. Klitoris kan stimuleres indirekte på mange måter og spiller nok også inn i denne sammenhengen. Menn har på sin side den fordelen at de har en prostatakjertel som kan stimuleres ved ulike former for analsex. Dersom man ønsker å være den aktive part og penetrere partneren analt, bør man ha litt kunnskap om hva man gjør. Da bør man ha opplevd det selv. Det gjelder for menn og kvinner. Dersom du har blitt penetrert selv, så vil du ha større forståelse for hvordan det oppleves for den andre. Er mann selv og syns det er helt naturlig og greit å bli tatt bakfra slik at jeg kan lettere fortså hvordan det er for min partner. Er ikke dette en grei kjøreregel? Anonymkode: ee877...010
Hunmedham Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Jeg forstår ikke helt hensikten med denne tråden. Det du skriver er noen selvfølgeligheter og det var da ingen vits i å opprette enda en analsex-tråd på forumet? Dessuten er dette den tredje eller fjerde tråden på kort sikt som har en overdreven og unaturlig bruk av ordet "penetrere". Det får meg til å tro at du har opprettet alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, Hunmedham skrev: Jeg forstår ikke helt hensikten med denne tråden. Det du skriver er noen selvfølgeligheter og det var da ingen vits i å opprette enda en analsex-tråd på forumet? Dessuten er dette den tredje eller fjerde tråden på kort sikt som har en overdreven og unaturlig bruk av ordet "penetrere". Det får meg til å tro at du har opprettet alle sammen. Dette er nok den eneste "analsextråden" jeg har opprettet noen gang. For noen (få?) er det nok en selvfølge at menn får oppleve hvordan analsex føles før de forventer å utfører det på partneren. For andre er det kanskje mer sjeldent. Leser man på KG er det mange tråder om jenter/kvinner som føler seg mast på og presset til anaslex, som om det er en selvfølgelighet i et forhold. Klarer ikke å se at det er noe overdreven eller unaturlig bruk av ordet "penetrering" i mitt innlegg, men vis gjerne til det. Hensikten med tråden? - En litt mer positiv tilnærming til anaslex. Analsex kan være berikende for seksualivet om tilnærmingen er riktig - kontra mas og press. Det kan være interessant å diskuterer denne tilnærmingen. Forøvrig - så vidt jeg vet så foreligger det ingen andre tråder som omhandler denne type problemstilling. Anonymkode: ee877...010
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Bra innlegg av TS. Støttes! 👍 Anonymkode: 6c8ce...992 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 (Og forøvrig. Ikke alle har lyst på analsex - det er selvfølgelig også greit dersom noen skulle lure på det.... ts ) Anonymkode: ee877...010
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Jeg står over, ellers takk. Anonymkode: 08044...69a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 På 19.11.2020 den 9.18, Hunmedham skrev: Jeg forstår ikke helt hensikten med denne tråden. Det du skriver er noen selvfølgeligheter og det var da ingen vits i å opprette enda en analsex-tråd på forumet? Dessuten er dette den tredje eller fjerde tråden på kort sikt som har en overdreven og unaturlig bruk av ordet "penetrere". Det får meg til å tro at du har opprettet alle sammen. Jeg har skrevet en annen tråd hvor jeg har benyttet ordet «penetrering», og er ikke TS i denne tråden, så kan avkrefte at TS har skrevet alle. Forøvrig ser jeg ingenting galt i hverken min eller TS’ bruk av ordet. Anonymkode: f003b...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå