AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #21 Del Skrevet 19. november 2020 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Dette forstår jeg ikke. Jeg har langt hår og det er vasket på under fem minutter. Hva er det som er vanskelig? Kanskje du har tynt hår da? Jeg har bare hår nedenfor skuldrene, men det tar likevel en evighet (føles det som) å vaske det fordi det er så tykt. Må børste det hele tiden for å ikke se ut som et troll pga mye volum. Anonymkode: d9761...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #22 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, jeg hater det! Og jeg MÅ tørke det hver gang eller så er fremdeles hodebunnen min fuktig etter et døgn, og det begynner å klø. Prøvde å klippe meg litt kortere, men håret er tjukt at det så rart ut... I tillegg er jeg velsignet med fett har 🥴 Anonymkode: 83820...e20 Det var rart. Jeg har veldig tykt hår og det tørker fint av seg selv etter en stund. Og du må jo i dusjen uansett så det kan da ikkerw så mye ekstra tid å krefter på bruk av såpe?? Anonymkode: fe805...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #23 Del Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har tynt hår da? Jeg har bare hår nedenfor skuldrene, men det tar likevel en evighet (føles det som) å vaske det fordi det er så tykt. Må børste det hele tiden for å ikke se ut som et troll pga mye volum. Anonymkode: d9761...fff Børste mens du vasker??? Om det å vaske håret er et slit så tenker jeg at du har større problemer.. Anonymkode: fe805...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #24 Del Skrevet 19. november 2020 Klipp deg kort, da går det superraskt! Tørking eller børsting tar heller ikke noe tid. Alle kler kort hår, du må bare finne riktig stil til akkurat deg. Anonymkode: 8ec9b...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #25 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke det er så ork å vaske håret (hår ned til hoftene, og veldig tykt!), men jeg syns derimot det er skikkelig ork å tørke det! Vasker jeg det på kvelden, er det fremdeles ikke tørt på morgenen. 😣 Anonymkode: cbdef...e5c Vær glad du har hår, mitt har aldri vært langt og tørker på 20 min! Anonymkode: e658a...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #26 Del Skrevet 19. november 2020 Du har et luksusproblem. Hvis du har så tykt og fyldig hår at det er litt jobb å vaske og tørke. Så prøv å se for deg hvordan det er å ha det slik som meg. Jeg vasker håret og det er så tynt og fjonete at jeg nesten ser skalla ut med helt vått hår. Det tørker omtrent hvis noen nyser på meg. Ok den siste var litt overdrivelse 😆 Anonymkode: 9ec9b...1a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #27 Del Skrevet 19. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Børste mens du vasker??? Om det å vaske håret er et slit så tenker jeg at du har større problemer.. Anonymkode: fe805...358 Kjære ro deg ned nå da. Jeg skrev «må børste det hele tiden», ikke «børste det hele tiden mens jeg vasker» 🙄 Anonymkode: d9761...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #28 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg har halvlangt hår og synes det er litt ork. Først shampoo, skylle, så balsam, skylle. Mest ork er å gre gjennom håret etterpå. Hele prosessen tar litt tid sammenlignet med de gangene jeg ikke vasker håret (gjør det annenhver dag, tredjehver dag hvis jeg bare er hjemme). Jeg fletter det alltid når det er vått og gjennomgredd, så tørker det av seg selv utover dagen. Anonymkode: 888eb...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #29 Del Skrevet 19. november 2020 Syns også det er et ork hvis jeg skal ut, så det gidder jeg ikke. Vasker heller på kvelden. På morgenen samler jeg håret i en rein t-skjorte, som en turban. Dusjer resten av kroppen, og gjør meg klar for dagen Anonymkode: fc5ee...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #30 Del Skrevet 19. november 2020 Selve vasken synes jeg er ok. Men jeg har mellomlangt hår som er litt tynt. Det jeg virkelig misliker og gruer meg til hver hårvask, er jobben etterpå! Jeg må føne håret opp ned hvis ikke ser det fett ut om kvelden igjen da det klistrer seg til hodebunnen med en gang. Hvis jeg ikke føner håret ser det skittent ut etter noen timer. Jeg vasker håret 2 ganger i uken og bruker ikke balsam (av og til helt i tuppene). Jeg blir så sinnsykt sliten av jobben med å tørke håret og gjøre det fint etterpå. Anonymkode: 5b3d0...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. november 2020 #31 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg vil ikke si at det er et ork å vaske håret, men det tar definitivt mer enn fem minutter å vaske det. Har langt krøllete hår som er tørt og floker seg lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 19. november 2020 #32 Del Skrevet 19. november 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Takk for repsons, ser ut til at jeg ikke er alene. Det er bare tiltaket. Jeg kjemper mot en depresjon, så det er mye som er et tiltak nå. Men det er det å bare gjøre det. Vasker ikke håret for ofte, kanskje 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 9cbc9...321 ALT er et ork når man sliter med depresjon. Men hvis jeg får, så vil jeg oppfordre deg til å prøve å ha denne ene tingen som du fortsatt gjør. Jeg sliter med depresjon i perioder, er kronisk syk, og det å dusje - å gjøre noe så "lite" (i alle fall for en frisk person) - har blitt noen jeg tviholder på. Prøv heller å finne måter å gjøre det lettere på. Eller kjøp en ekstra god shampoo, en deilig dusjolje. Sett på rolig musikk hvis du orker (jeg orker ikke, så jeg forstår hvis det høres teit ut), ta en plastkrakk inn i dusjen om du har plass til det. Noen liker eteriske oljer som man sprayer inn i dusjen, eller et duftlys. Grin hele tiden om du føler for det, det har jeg gjort ofte. Depresjon er et helvete å komme seg gjennom, men det å ikke gå rundt å føle seg skitten eller klø i håret, og å vite at man har gjort en ting for å ta vare på seg selv, det føles, i alle fall for meg, veldig viktig. Lykke til med å komme deg gjennom denne vonde perioden. Det BLIR bedre, og ja, det ER et ork å vaske håret noen ganger. Ofte. Nesten alltid. Men det kjennes godt etterpå og det trenger hjernen også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå