Gå til innhold

Tror jeg har fått en kjønnsvorte! (Gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Så sykt ekkelt.. :( Hva gjør jeg nå, og er det farlig for babyen? 

Anonymkode: b9904...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaringer? :(

Skrevet

Om det er første gang du har det så skal man vel være påpasselig tror jeg, nyfødte kan bli veldig syke. Hør med lege om du skal ha noe medisin. 

Anonymkode: f29e2...ee3

Skrevet

Vanlig å få som gravid. De aller fleste har viruset i kroppen uten at det bryter ut. Hormonforandringer (som ved graviditet) er det som vanligvis gir utbrudd. Trenger ikke stresse med det, det forsvinner av seg selv. kan få middel for å pensle på, men kroppen fikset det like greit selv.

Tror forresten anonym over her blander det med herpes, for det kan være farlig p ha under fødsel.

Anonymkode: 1b7d9...cee

Skrevet

Er du gravid er det nok mer sannsynlig at det er en skin tag. Skin tags Er Veldig vanlig hos gravide. Det er helt ufarlig og kan fjernes etter fødsel hos lege. 

Selv fjernet jeg to selv ved å knyte sytråd rundt de. Da datt de av iløpet av 1 dag. 

Anonymkode: e890b...b19

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig å få som gravid. De aller fleste har viruset i kroppen uten at det bryter ut. Hormonforandringer (som ved graviditet) er det som vanligvis gir utbrudd. Trenger ikke stresse med det, det forsvinner av seg selv. kan få middel for å pensle på, men kroppen fikset det like greit selv.

Tror forresten anonym over her blander det med herpes, for det kan være farlig p ha under fødsel.

Anonymkode: 1b7d9...cee

Takk for svar, det var beroligende. Ble jeg likevel nevne det til legen på neste kontroll? Usj, ble stresset jeg.. ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svar, det var beroligende. Ble jeg likevel nevne det til legen på neste kontroll? Usj, ble stresset jeg.. ts

Selvfølgelig bør du det

Anonymkode: 5c831...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...