Gå til innhold

Han jobber mye, jeg vurderte anskaffe leketøy, han ble sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber ekstremt mye en periode nå, jeg vet jo at det er bra når han ønsker å komme i gang med eget firma. Han kommer hjem rundt da jeg legger meg og reiser 1t før yngste og jeg står opp. 

Vi prater sammen på tlf i blant i løpet av dagen. Når han er hjemme så er han fortsatt i jobbmodus og er mye på kontoret. Det jobbes også i helger akkurat nå. 

Så i går kveld kommenterte jeg at jeg tok på ryggen hans fordi jeg savner nærhet med han. Da vi la oss så lå han for å se på tlf, fordi han blir trøttere av det. Så jeg bare la meg med ryggen til, siden han nok en gang ikke viste interesse for meg. 

Etter hvert kommenterte jeg at jeg savner nærhet, mer enn et kyss til natta. Spurte om å ligge inntil han, må  han var helt i sin egen verden og ga meg lite svar. Jeg sa at om vi blir et sexløst forhold pga jobbingen så kjøper jeg meg noe leketøy. 

Da spratt han frem bak tlf sin, helt mørk i øynene og sa bestemt nei. Han hater leketøy, har sagt at han kaster sånt om han finner det. Han syns vi skal vente på hverandre og ikke onanere alene. Noe som har vært helt greit helt til det blir veldig lite sex. 

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 888cb...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting du kan gjøre, annet enn å akseptere han for den han er. Og spørre deg selv om det er er sånt liv du vil ha.

Selv om han sier at gresset sjeldent er grønnere noen andre steder, så stemmer ikke det.

Og selvfølgelig sier han det, det merkelige ville jo vært om han var ærlig og tok hensyn til deg i stedet noen gang og ikke alltid bare tok hensyn til sine egne behov,

Anonymkode: 909e1...ee4

• Liker 15
Skrevet

Synes du ikke det var en uheldig måte å ta opp dette på? Sexlysten kan gå litt opp og ned, mye kan ligge bak. Sliten, ereksjonsproblemer, føler han ikke bidrar til familien eller lignende?Å mase om sex gir sjelden mer sex, det skyver ham nok lenger bort.  

Be ham komme hjem tidligere en kveld, ordne i stand en bedre middag og prøv å ha en koselig samtale. Da kan du jo fortelle at du har behov for at han kommer hjem litt før leggetid min to dager i uken, slik at dere kan se på serier sammen f.eks. Kommer han tidlig hjem, la sex ligge. Gi nærhet uten krav. 

men jeg har ett spm. Hvorfor vil du ha sex med ham om han ikke bidrar i hjemmet? 

Jeg er selv dønn sliten pga to små tette og lite søvn. Har jeg ti minutter for meg selv vil jeg ha kroppen min alene, sex er det siste jeg vil ha. Mannen min respekterer dette selv om han ønsker sex, han vet det er for en periode. Enn om han furtet, sa han ville ligge inntil meg for nærhet. Når det ikke ble sex av det går hen og sier han vil kjøpe seg en sjømannsbrud? Han kan godt kjøpe det altså, men hadde han lagt det frem på en slik måte så hadde jeg begynt å lure på ham. 

Det finnes forresten leketøy som ikke ligner leketøy, kjøp deg ett. Eller du kan jo ønske deg til jul? Tviler på du får noen da, men kan være verdt ett forsøk, å legge det frem på en litt mindre passiv aggressiv måte. Ikke: Enten puler du meg ellers så kjøper jeg gummipikk. 

Anonymkode: 418c1...cfe

• Liker 4
Skrevet

Altså du kan ikke onanere? WTF. Onanering en gang iblant er jo helt greit det. Du trenger ikke fortelle han at du onanerer. 

Anonymkode: 5cf5a...880

• Liker 23
Skrevet

Hvorfor spør du han i det hele tatt? Gjør som du vil, sexleker er ikke utroskap! 

Anonymkode: 616a6...725

• Liker 21
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det var en uheldig måte å ta opp dette på? Sexlysten kan gå litt opp og ned, mye kan ligge bak. Sliten, ereksjonsproblemer, føler han ikke bidrar til familien eller lignende?Å mase om sex gir sjelden mer sex, det skyver ham nok lenger bort.  

Be ham komme hjem tidligere en kveld, ordne i stand en bedre middag og prøv å ha en koselig samtale. Da kan du jo fortelle at du har behov for at han kommer hjem litt før leggetid min to dager i uken, slik at dere kan se på serier sammen f.eks. Kommer han tidlig hjem, la sex ligge. Gi nærhet uten krav. 

men jeg har ett spm. Hvorfor vil du ha sex med ham om han ikke bidrar i hjemmet? 

Jeg er selv dønn sliten pga to små tette og lite søvn. Har jeg ti minutter for meg selv vil jeg ha kroppen min alene, sex er det siste jeg vil ha. Mannen min respekterer dette selv om han ønsker sex, han vet det er for en periode. Enn om han furtet, sa han ville ligge inntil meg for nærhet. Når det ikke ble sex av det går hen og sier han vil kjøpe seg en sjømannsbrud? Han kan godt kjøpe det altså, men hadde han lagt det frem på en slik måte så hadde jeg begynt å lure på ham. 

Det finnes forresten leketøy som ikke ligner leketøy, kjøp deg ett. Eller du kan jo ønske deg til jul? Tviler på du får noen da, men kan være verdt ett forsøk, å legge det frem på en litt mindre passiv aggressiv måte. Ikke: Enten puler du meg ellers så kjøper jeg gummipikk. 

Anonymkode: 418c1...cfe

Kaller ikke dette å mase jeg da. 

• Liker 5
Skrevet

Generelt synes jeg ikke man skal begrense noens seksualitet (om det ikke er ulovlig så klart). Jeg synes det høres sprøtt ut at han flyr i taket på grunn av sexleketøy og ser at han skal kaste det hvis han er det. Synes du det er greit at han vil kontrollere seksualteten din på den måten? Samtidig høres det jo også ut som du bare slang det ut for å få en reaksjon av han, og det fikk du jo. 

Uansett har dere store problemer, og måten dere løser det på nå er ikke bra. 

Anonymkode: cdaa8...e89

• Liker 17
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt synes jeg ikke man skal begrense noens seksualitet (om det ikke er ulovlig så klart). Jeg synes det høres sprøtt ut at han flyr i taket på grunn av sexleketøy og ser at han skal kaste det hvis han er det. Synes du det er greit at han vil kontrollere seksualteten din på den måten? Samtidig høres det jo også ut som du bare slang det ut for å få en reaksjon av han, og det fikk du jo. 

Uansett har dere store problemer, og måten dere løser det på nå er ikke bra. 

Nei, jeg slang det ikke ut for en reaksjon. Det var mer for å se om han har endret mening. Gidder ikke bruke penger på noe han senere kaster. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg slang det ikke ut for en reaksjon. Det var mer for å se om han har endret mening. Gidder ikke bruke penger på noe han senere kaster. 

Det er jo ikke han som bestemmer om du skal ha sexleketøy eller ikke. Hvis han kaster det får han jo erstatte det. Er dere voksne mennesker eller hva? 

• Liker 25
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke han som bestemmer om du skal ha sexleketøy eller ikke. Hvis han kaster det får han jo erstatte det. Er dere voksne mennesker eller hva? 

Han er bare bestemt på sånt, at vi skal vente på hverandre. Har ikke lyst til å skjule noe for han heller, så da lar jeg bare være.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare bestemt på sånt, at vi skal vente på hverandre. Har ikke lyst til å skjule noe for han heller, så da lar jeg bare være.

Sorry, men dette høres jo helt koko ut. Skulle tro fyren var 16 år. Han virker kontrollerende, og dette burde du ta opp med ham på en rolig, men bestemt måte. "Jeg kommer til å onanere akkurat når det passer meg, men jeg foretrekker så klart sex med deg når du er klar for det." 

• Liker 23
Skrevet

Dette kan da ikke være sant??

Jeg kjøper meg hva jeg vil, mannen syns det bare er spemmende .

Anonymkode: 4f2e2...dc7

• Liker 1
Skrevet

Han er veldig veldig rar som ble så sint.

Anonymkode: 00018...db3

• Liker 3
Skrevet

Hvor finner dere alle disse idiotiske mannfolkene som det stadig vekk blir laget tråder om på KG? 

Anonymkode: 815cb...578

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jobber ekstremt mye en periode nå, jeg vet jo at det er bra når han ønsker å komme i gang med eget firma. Han kommer hjem rundt da jeg legger meg og reiser 1t før yngste og jeg står opp. 

Vi prater sammen på tlf i blant i løpet av dagen. Når han er hjemme så er han fortsatt i jobbmodus og er mye på kontoret. Det jobbes også i helger akkurat nå. 

Så i går kveld kommenterte jeg at jeg tok på ryggen hans fordi jeg savner nærhet med han. Da vi la oss så lå han for å se på tlf, fordi han blir trøttere av det. Så jeg bare la meg med ryggen til, siden han nok en gang ikke viste interesse for meg. 

Etter hvert kommenterte jeg at jeg savner nærhet, mer enn et kyss til natta. Spurte om å ligge inntil han, må  han var helt i sin egen verden og ga meg lite svar. Jeg sa at om vi blir et sexløst forhold pga jobbingen så kjøper jeg meg noe leketøy. 

Da spratt han frem bak tlf sin, helt mørk i øynene og sa bestemt nei. Han hater leketøy, har sagt at han kaster sånt om han finner det. Han syns vi skal vente på hverandre og ikke onanere alene. Noe som har vært helt greit helt til det blir veldig lite sex. 

Hva burde jeg gjøre?

Mannen din er nok usikker på seg selv. Han er redd for at han ikke er "nok" for deg. 

Her er det viktig at du forteller ham at han ikke eier deg. Han kan ikke kontrollerer din seksualitet på lik linje som du ikke kan bestemme over hans. Å onanerer og det å bruke sexleketøy er helt normalt og har vært det i uendelig mange år. Her må du bare være supertydelig på at han går over en grense. Og så kan du vise ham svarene i denne tråden. 

Kjøp sexleketøy og onaner. Samtidig snakker dere sammen om hva dere ønsker av intimitet og sex i forholdet. 

Jeg hadde blitt utelukkende glad dersom min kone hadde tatt et sånt initaitiv i en tilsvarende situasjon. Jeg blir jo selvfølgelig glad av at hun tar vare på seg selv og sexlivet.

Anonymkode: 8e62e...ae8

• Liker 5
Skrevet

Spiller ingen rolle om han hater sexleketøy. Det er jo ikke han som skal bruke det! Han kan heller ikke kaste dine eiendeler!!

Hvis du ikke tør å trosse kontrolleringen hans, så kjøp uten å si det, og gjem det. Om du klarer deg uten vibrering, kan du evt se om du finner fuktighetskrem-flasker i passende form, eller noe annet, som kan ligge "uskyldig" i nattbordsskuffen.

Anonymkode: d2e57...80e

• Liker 5
Skrevet

Min mann kjøpte inn "masse" leketøy til meg da han var lantransportsjåfør. Dermed hadde jeg noe å kose meg med når han ikke var hjemme. I gjengjeld sendte jeg han noen frekke videoer 😉 Fungerte veldig godt for oss begge😜

Anonymkode: e4fe7...233

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ikke bra ut. 

For all del, ikke få barn med denne mannen!  Du bør komme deg bort fort! 

Dette er ikke et Sundt forhold. Du blir manipulert og han har tydelig problemer selv 

Anonymkode: 307c5...958

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette høres ikke bra ut. 

For all del, ikke få barn med denne mannen!  Du bør komme deg bort fort! 

Dette er ikke et Sundt forhold. Du blir manipulert og han har tydelig problemer selv 

Anonymkode: 307c5...958

De har barn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...