Gjest lillemy36 Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg har tynt hår og mister mye hår. Fått hørt at det er bedre med et annet type håndkle for de er mer skånsomme for håret ... Noen mer erfaring her? Og hvem anbefaler dere?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Bruk en myk t-skjorte av bomull i stedet for frottéhåndkle, det er mer skånsomt for håret. Anonymkode: f2867...5dc
1 korinter 15:1-4 Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Stort sett har hårtap andre årsaker, hormonelt, sykdom, mangler av noe eller overbehandlet hår osv Har aldri hørt at håndkle spiller noen serlig rolle, capsbruk og hårstrikk sliter veldig på håret vet jeg. Hva med å la håret bare lufttørke eller surre det inn i håndkle i stede for å "gnikke" det med det? Vet det er noen sånne digge "Bamboo Turban Hair Towel" greier å få kjøpe noen steder.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 8 timer siden, 1 korinter 15:1-4 skrev: Stort sett har hårtap andre årsaker, hormonelt, sykdom, mangler av noe eller overbehandlet hår osv Har aldri hørt at håndkle spiller noen serlig rolle, capsbruk og hårstrikk sliter veldig på håret vet jeg. Hva med å la håret bare lufttørke eller surre det inn i håndkle i stede for å "gnikke" det med det? Vet det er noen sånne digge "Bamboo Turban Hair Towel" greier å få kjøpe noen steder. Jeg bruker den på bildet, mister mindre hår og får mindre floker ved tørking (ikke ellers). Tskjorte absorberer ikke godt. Anonymkode: 5fa9f...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå