AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg er ikke noen stemor fra «helvetet» som mange her på KG liker å skrive. Har bra forhold med barnet, og alt er bra. Problemet er samboeren som tar ekstra vakter når han har samvær (en uke) med barnet sitt. Føles som om det er jeg som har samvær, og ikke han. Jeg jobber 100% i helsevesen, går med smittedrakt og munnbind hele dagen, og blir ekstremt sliten når jeg kommer hjem. Da vil jeg slappe litt av. Ikke sitte med en unge og underholde helt til ungen legger seg. Har sagt det til han, men han ser ikke problemet. Tenker om det er noe å satse på i det hele tatt. Han har vel ikke lov til det regner jeg med? Anonymkode: 8b84d...555 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Si at du ikke er der for å være barnevakt. Hva er det han ikke har lov til mener du? Anonymkode: 557c0...ce7 21
Populært innlegg gretchenlowell Skrevet 18. november 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 18. november 2020 Lov til det har han nok, men om han er noe å samle på er vel heller tvilsomt. Skjønner godt at du ikke ønsker å være barnevakt etter jobb 😅 75
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 18. november 2020 Det var nok en grunn til at det ble brudd med barnemor, han stiller ikke opp. Så fant han deg, som kan hjelpe han nå. Still tydelige krav, meld deg helt ut av barnevakt-spiralen. Kanskje han forlater deg for å finne my barnepike, men det er nok like greit. Du vil ikke ha barn med denne mannen om han ikke skjerper seg kraftig. Anonymkode: d244f...b5e 87
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du ikke er der for å være barnevakt. Hva er det han ikke har lov til mener du? Anonymkode: 557c0...ce7 Lov til å ikke være hjemme når han har samværsdager 😅 jeg er vel ikke ansvarlig for barnet Anonymkode: 8b84d...555 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lov til å ikke være hjemme når han har samværsdager 😅 jeg er vel ikke ansvarlig for barnet Anonymkode: 8b84d...555 Klart han har lov til å være borte. Han har jo deg. Barnet er ikke «forlatt» og alene. Hvis derimot DU skulle dra og sette ungen igjen alene så får du et problem. Men far kan fritt ordne barnevakt, hvorfor skulle ikke det være lov? Anonymkode: 557c0...ce7 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nok en grunn til at det ble brudd med barnemor, han stiller ikke opp. Så fant han deg, som kan hjelpe han nå. Still tydelige krav, meld deg helt ut av barnevakt-spiralen. Kanskje han forlater deg for å finne my barnepike, men det er nok like greit. Du vil ikke ha barn med denne mannen om han ikke skjerper seg kraftig. Anonymkode: d244f...b5e Oisånn du vet mye om han som jeg ikke vet😅😅 Anonymkode: 8b84d...555 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klart han har lov til å være borte. Han har jo deg. Barnet er ikke «forlatt» og alene. Hvis derimot DU skulle dra og sette ungen igjen alene så får du et problem. Men far kan fritt ordne barnevakt, hvorfor skulle ikke det være lov? Anonymkode: 557c0...ce7 Jeg får et problem? På hvilken grunnlag? Jeg har ikke barn, og har heller ikke samvær med barnet, og samboeren har også fått tydelig beskjed. Så hvorfor skulle JEG få problem Anonymkode: 8b84d...555 8
Hyoscyamus Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 Han der hadde jeg dumpa. Ikke bare er dette utnytting av deg, men det er også urettferdig overfor barnet som er hos dere for å ha samvær med faren sin. 35
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg får et problem? På hvilken grunnlag? Jeg har ikke barn, og har heller ikke samvær med barnet, og samboeren har også fått tydelig beskjed. Så hvorfor skulle JEG få problem Anonymkode: 8b84d...555 Fordi det da er DU som setter barnet i en hjelpesløs tilstand, ikke samboeren din (som btw er udugelig). Anonymkode: 557c0...ce7 33
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi det da er DU som setter barnet i en hjelpesløs tilstand, ikke samboeren din (som btw er udugelig). Anonymkode: 557c0...ce7 Å herlighet 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 8b84d...555 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å herlighet 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 8b84d...555 Vel, sånn er det bare, så bare vær så oppgitt du vil 😛 men jeg hadde aldri godtatt å bli brukt på den måten der. Anonymkode: 557c0...ce7 28
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, sånn er det bare, så bare vær så oppgitt du vil 😛 men jeg hadde aldri godtatt å bli brukt på den måten der. Anonymkode: 557c0...ce7 Jeg er ikke oppgitt i det hele tatt, men syns at det er veldig identisk av deg å si at jeg setter barnet i hjelpeløs tilstand. Jeg har ikke født dette barnet, ikke har jeg samvær heller, og samboeren også fått beskjed at jeg er IKKE ansvarlig om det skjer noe Anonymkode: 8b84d...555 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #14 Skrevet 18. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noen stemor fra «helvetet» som mange her på KG liker å skrive. Har bra forhold med barnet, og alt er bra. Problemet er samboeren som tar ekstra vakter når han har samvær (en uke) med barnet sitt. Føles som om det er jeg som har samvær, og ikke han. Jeg jobber 100% i helsevesen, går med smittedrakt og munnbind hele dagen, og blir ekstremt sliten når jeg kommer hjem. Da vil jeg slappe litt av. Ikke sitte med en unge og underholde helt til ungen legger seg. Har sagt det til han, men han ser ikke problemet. Tenker om det er noe å satse på i det hele tatt. Han har vel ikke lov til det regner jeg med? Anonymkode: 8b84d...555 Nei, det har han ikke. Han har samvær for å betale mindre, men har ikke samvær i praksis, så han tar ekstra vakter i stedet for å være sammen med barnet. Pengegrisk drittsekk det der. Enten tar han sin del, eller så får du ha full omsorg eller noe. Dokumenter alt, IG begynn å «sladre til nav» Anonymkode: d107b...5f9 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 Så si nei da. At hvis han skal jobbe så får han skaffe barnevakt og ikke bare tenke at det går greit for deg. Jeg hadde bare gjort som før og når han sier at han jobber, så sier du at du har avtalt kino med Elise så du er ikke hjemme. (sånn, hvis Elise er en av fem du omgås, du ikke hadde symptomer og at kinoen ikke var stengt mener jeg..) Når man blir sammen med noen som har barn, så må man jo tenke over det, men det betyr ikke at du skal sitte hjemme med barnet fordi han vil jobbe ekstra de dagene. Det er ikke greit og han utnytter deg. Anonymkode: 10adc...f35 16
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 Oisan. Leste litt feil her. 😅 Syns du bør si nei, til å sitte barnevakt. Syns barnemor bør få full omsorg her. Så får drittsekken punge ut. Tenker hans gjerrighet er en av grunnene til at det ble slutt. Anonymkode: d107b...5f9 11
petterm Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke oppgitt i det hele tatt, men syns at det er veldig identisk av deg å si at jeg setter barnet i hjelpeløs tilstand. Jeg har ikke født dette barnet, ikke har jeg samvær heller, og samboeren også fått beskjed at jeg er IKKE ansvarlig om det skjer noe Anonymkode: 8b84d...555 Hvis du aksepterer at han overlater barnet til deg så har du ansvar for barnet enten du vil eller ei. Hvis du deretter forlater barnet, så har jo du overlatt barnet til seg selv. Du for foreslå å ringe barnevernsvakta neste gang han planlegger å bruke deg som barnevakt, siden du har andre planer den dagen. Skjønner ikke hvorfor du aksepterer at han behandler deg sånn. 22
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #18 Skrevet 18. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så si nei da. At hvis han skal jobbe så får han skaffe barnevakt og ikke bare tenke at det går greit for deg. Jeg hadde bare gjort som før og når han sier at han jobber, så sier du at du har avtalt kino med Elise så du er ikke hjemme. (sånn, hvis Elise er en av fem du omgås, du ikke hadde symptomer og at kinoen ikke var stengt mener jeg..) Når man blir sammen med noen som har barn, så må man jo tenke over det, men det betyr ikke at du skal sitte hjemme med barnet fordi han vil jobbe ekstra de dagene. Det er ikke greit og han utnytter deg. Anonymkode: 10adc...f35 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å være sammen men en som har barn😅 Da har jeg avtale med Elise neste gang, så får ordne barnevakt for barnet sitt, tenker jeg Anonymkode: 8b84d...555 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #19 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å være sammen men en som har barn😅 Da har jeg avtale med Elise neste gang, så får ordne barnevakt for barnet sitt, tenker jeg Anonymkode: 8b84d...555 Barn er med på lasset. Så du har jo valgt det selv når du valgte han som partner. Anonymkode: 557c0...ce7 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #20 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, petterm skrev: Hvis du aksepterer at han overlater barnet til deg så har du ansvar for barnet enten du vil eller ei. Hvis du deretter forlater barnet, så har jo du overlatt barnet til seg selv. Du for foreslå å ringe barnevernsvakta neste gang han planlegger å bruke deg som barnevakt, siden du har andre planer den dagen. Skjønner ikke hvorfor du aksepterer at han behandler deg sånn. Du, ro deg ned nå. Anonymkode: 8b84d...555 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå