Gå til innhold

bordplasering!

Gjest Gjest_søta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Så sitter jeg med bordplasseringa - evig mas og super vanskelig!

Skal ha hestesko. Tenker at de "gamle" kan sitte på samme utstikker - tante, onkler og besteforeldre, samt fadder og vennepar av foreldre (som har fulgt oss i oppveksten). Da blir det 2 signle gutter på den siden..

Må jo ha inn noen venner også - men hvor langt ned kan jeg flytte tanter og onkler - kan jeg sette venner før dem???

Trenger noen gode tips om hvordan en skal ha en best mulig bordplassering.. Vi er mer unge enn "eldre" folk...

fifti/fifti venner / familie, men da medregna fettere og kusiner.... som jeg gjerne vil blande med venner...

Alle gode tips mottaes med stort takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt besteforeldre mer på hovedbordet jeg da... Altså etter foreldre... Men det kommer jo an på hvor stort/hvor mange... Men jeg ville ihvertfall satt de mer sentralt

Skrevet

bare plass til 4 på hovedbodet.. Min mamma skal sitte på kanten og det samme med hans far. Besteforeldre (kun 1 par) skal sitte ved siden av mamma...

er egentlig mer vennene jeg tenker på..

Skrevet

Venner kommer nederst på rangstigen ved bordplassering i bryllup tradisjonelt.... Men enhver gjør selvsagt som de vil, men vi satte venner i enden av bordet, uten at noen resgerte negativt på det. Var ikke mange venner til middag anyway...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...