Gjest Gjest_søta_* Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Så sitter jeg med bordplasseringa - evig mas og super vanskelig! Skal ha hestesko. Tenker at de "gamle" kan sitte på samme utstikker - tante, onkler og besteforeldre, samt fadder og vennepar av foreldre (som har fulgt oss i oppveksten). Da blir det 2 signle gutter på den siden.. Må jo ha inn noen venner også - men hvor langt ned kan jeg flytte tanter og onkler - kan jeg sette venner før dem??? Trenger noen gode tips om hvordan en skal ha en best mulig bordplassering.. Vi er mer unge enn "eldre" folk... fifti/fifti venner / familie, men da medregna fettere og kusiner.... som jeg gjerne vil blande med venner... Alle gode tips mottaes med stort takk!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Jeg ville satt besteforeldre mer på hovedbordet jeg da... Altså etter foreldre... Men det kommer jo an på hvor stort/hvor mange... Men jeg ville ihvertfall satt de mer sentralt
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 bare plass til 4 på hovedbodet.. Min mamma skal sitte på kanten og det samme med hans far. Besteforeldre (kun 1 par) skal sitte ved siden av mamma... er egentlig mer vennene jeg tenker på..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #5 Skrevet 3. august 2005 Venner kommer nederst på rangstigen ved bordplassering i bryllup tradisjonelt.... Men enhver gjør selvsagt som de vil, men vi satte venner i enden av bordet, uten at noen resgerte negativt på det. Var ikke mange venner til middag anyway...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå