Gå til innhold

Hvor ofte har du byttet bolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har du bodd i boligen(e) du har kjøpt før du har flyttet videre? Hvilken type bolig var det og hva var årsaken til at du ville selge?

Anonymkode: 8912e...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i den 2. boligen jeg eier. Den første var en 40 kvadrat loftsleilighet jeg kjøpte alene som nyutdannet. Etter 5 år trengte vi litt mer plass, rett og slett. Er 32 år

Anonymkode: 2efcb...f93

Skrevet

70kvm leilighet. Bodde der i 8 år. Fikk flere familiemedlemer så flyttet til store leilighet >

95kvm. Bodde der i 3 år. Mye bråk fra naboene over. Mye. >

Flyttet til enebolig 125kvm. Bor her i 4 år nå. Skal ikke flytte herifra inntill videre.

Anonymkode: 293bd...e8f

Skrevet

Første leilighet: bodde der i ti år.

Så skulle vi få barn, og da ønsket vi ikke å bo i blokk. Ville ha større plass og hage. 

Så flyttet til enebolig. Har bodd her fire år nå, og tenker å bo her til vi er for skrøpelige til å gjøre motstand når de haler oss ut til gamlehjemmet. 

Anonymkode: 5c45c...590

Skrevet

1. 70m2 leilighet, bodde der i 5 år. Ville flytte fordi vi ikke ville bo i leilighet med barn. 

2. 200m2 enebolig, hvor vi har bodd i 7 år. Kommer ikke til å flytte før barna er store og vi ikke gidder å ha enebolig lengre. :P 

Anonymkode: a58b6...245

Skrevet

Bor i den tredje boligen jeg eier. Første var en leilighet, bodde der i ti år før jeg fikk jobb i en annen by og måtte flytte. Bodde deretter i hus i fire år, før jeg savnet første by og flyttet tilbake. Bor nå i rekkehus, og her har jeg tenkt å bo så lenge jeg og mannen er sammen.

Anonymkode: 95243...465

Skrevet
På 18.11.2020 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du bodd i boligen(e) du har kjøpt før du har flyttet videre? Hvilken type bolig var det og hva var årsaken til at du ville selge?

Anonymkode: 8912e...2b1

Bare 2 ganger. Første bolig kjøpte vi før vi fikk barn og etter å ha leid en kort periode, så flyttet vi til bolig nr.2 da det ble trangt og vi trengte mer plass og hage. Jeg synes at flytting med 3 små barn er noe vanvittig stress, så det blir neppe mer med det første.

Anonymkode: 95c1b...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...