AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hei Jeg lurte på om noen her har noen gang byttet læreplass? Altså bare byttet lærebedriften og forsettet normalt med læretiden. Hvordan gikk det? Er det vanskelig? Hva sa du til sjefen din når du skulle slutte? Takker for alle svar Anonymkode: 797e4...fbb
Skiftenøkkel Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Ja, men det var ikke på eget initiativ. Sviktende oppdragsmengde... Jeg tok selv kontakt med ny bedrift, da opplæringskontoret helst ville plassere med langt fra sivilisasjonen. Men uansett snakk med opplæringskontor først.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 8 minutter siden, Skiftenøkkel skrev: Ja, men det var ikke på eget initiativ. Sviktende oppdragsmengde... Jeg tok selv kontakt med ny bedrift, da opplæringskontoret helst ville plassere med langt fra sivilisasjonen. Men uansett snakk med opplæringskontor først. Er i samme situasjon. Faglig leder i opplæringskontoret sa at han ikke kunne hjelpe meg med det og måtte gjøre det selv. Altså gå rundt forskjellige butikker og spørre om de vil ha en lærling. Han sa også at alle bedriftene de formidlet var fulle. Jeg har kontaktet mange opplæringskontorer og fy alle var useriøse. Sier at de skal hjelpe deg og så glemmer de deg. Burde ikke være lov. ts Anonymkode: 797e4...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå