Gå til innhold

Årsak til ekshibisjonisme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være underliggende årsak til fysisk/kroppslig  ekshib.? Er det «medfødt» eller et resultat av miljø eller hendelser. Selv er jeg «skapekshib», og er rimelig sikker på årsak. Jeg vil anta at folk flest vil betegne meg som ganske gjennomsnittlig «normalt» utseende, hva nå det måtte være. Selv har jeg, som mange andre, ikke særlig høye tanker om meg selv; hverken fysisk eller på andre måter. Imidlertid er jeg godt fornøyd med pikken min. Den er nær på 20 cm og proporsjonalt tykk. Jeg har aldri vært noen damemagnet, noe som jeg vil tro først å fremst skyldes at jeg langt opp i voksenårene har vært temmelig psykisk sjenert. Har vært gjennom et ekteskap som seksuelt var greit, men ikke så mye mer. Er nå i et forhold som har vart i godt over tjue år, men som tidlig begynte å dabbe av seksuelt, og hvor alt initiativ har kommet fra meg. Har nå ikke hatt sex på 3-4 år, og som sagt; også svært sjeldent før det. Komplimenter er også totalt fraværende fra hennes side. Jeg tror derfor at min litt forsiktige variant av ekshib. kan komme av en lengsel etter anerkjennelse/bekreftelse, og da av den kroppsdelen jeg selv er mest fornøyd med. Å forvente at damer skal synes at pikken min er fin ved at de ser den på naturiststrand, ved Svartkulp eller i andre sammenhenger hvor jeg er litt «uheldig» med tildekkingen, er selvfølgelig helt irrasjonelt, men vårt følelsesliv er ikke alltid så logisk. Min våteste drøm er at en av partnerens venninner skulle overnatte, og «ferske» meg på vei til toalettet (jeg sover naken), for deretter vise interesse for staken med komplimenter og kanskje litt berøring

Hva ned dere andre ekshib.; kvinner og menn. Har dere tenkt over hva som gjør at dere liker å vise frem godsakene?

Anonymkode: b57b2...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortrengte traumer tenker jeg om sånne folk.

Anonymkode: e970a...200

Skrevet

Nope, aldri giddet å tenke over. Er bare sånn jeg er. Har heldigvis steder jeg kan gjøre dette, innen for samtykket grenser. 

Skrevet

Nå er det en del menn som tenner på å blotte seg og gjerne onanere offentlig slik at tilfeldige kvinner ser dette. Dette forgikk gjerne uten risiko for å bli tatt. Men det var før mobiltelefonen ble alle manns eie.

Finn deg en mørk plass der forbipasserende kvinner / jenter ikke kan se deg og runk i vei.

Skrevet
2 timer siden, Høyeheler skrev:

Nå er det en del menn som tenner på å blotte seg og gjerne onanere offentlig slik at tilfeldige kvinner ser dette. Dette forgikk gjerne uten risiko for å bli tatt. Men det var før mobiltelefonen ble alle manns eie.

Finn deg en mørk plass der forbipasserende kvinner / jenter ikke kan se deg og runk i vei.

Nå var helst spørsmålet hva som kunne ligge bak ulike menneskers ekshibisjonisme, ikke hvordan jeg skulle få utløp for min patetiske seksualitet

TS

Anonymkode: b57b2...b09

Skrevet

Jeg strever litt med premisset "...hva som ligger bak". For meg antyder dette en tenkemåte som handler om noe psykologisk Freud-aktig, som om det er en hendelse, en oppvekst eller noe som har ført til noe som er avvikende. Jeg tror ekshibisjonisme like gjerne kan være en del av hele det vanlige tenningsspekteret. Folk tenner på forskjellige ting, noen tenner på dette. Dessuten finnes det varianter av ekshibisjonisme.

Jeg har min form for ekshibisjonisme. Jeg tenner på å bli oppfattet som kåt, småhorete og submissiv - samtidig som jeg på alle andre områder fremstår som noe helt annet. Jeg er fortsatt i 20-årene, jeg har et pent ansikt og en fin kropp (jada, det høres klysete ut), jeg har en mastergrad, en bra jobb, mye selvtillit og har det bra med meg selv. Nettopp dette gjør det mulig for meg å dyrke seksualiteten min med mindre grad av risiko. En kvinne som oppfattes som kåt, småhorete og submissiv vil vekke en helt annen interesse dersom hun var dobbelt så gammel som meg, ufør og med et annet utseende.

Anonymkode: 857f1...d15

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortrengte traumer tenker jeg om sånne folk.

Anonymkode: e970a...200

Hva er argumentene for en slik påstand? Forklar.

Skrevet

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ned dere andre ekshib.; kvinner og menn. Har dere tenkt over hva som gjør at dere liker å vise frem godsakene?

Ja, har tenkt, er ferdigtenkt, her er hva jeg kom fram til:

Årsaken er todelt. Først og fremst skyldes det hormoner, du har sterk lyst til å lokke til deg en make. Du bruker ditt sterkeste virkemiddel, orker ikke omveier, og gjør som dyrene, viser hva du har å tilby. Den andre grunnen er at du ønsker å løsrive deg, være fri, fri fra samfunnets normer som begrenser deg. (Klær som dekker til er samfunnets påfunn)

Dersom du er ekstremt underernært på sex og seksuell oppmerksomhet, kall det gjerne at du lider av seksuelle traumer, da kan det føre til blotting, eller sterkt malplassert framvisning av kjønnsorganer.

Anonymkode: 906e1...600

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...