Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brun utflod og er i uke 7. Har tatt HCG prøver som var doblet som normalt.. hva kan brunlig utflod komme av?

Anonymkode: f5323...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner. 

Anonymkode: 5a15b...a1c

Skrevet

Kan komme av mye, vi kan ikke vite. For min del betydde det spontanabort, men hadde ikke målt hcg slik du har. 

Anonymkode: 9bc64...139

Skrevet

Kan være rester. Som gravid har man veldig skjøre slimhinner, og det skal lite til før det kan bli en liten rift. Det kan føre til små blødninger eller bare misfarget utflod. Det er helt ufarlig, og mange gravide opplever lignende tidlig i svangerskapet. Hvis det ikke tar seg opp eller du ikke får smerter i tillegg, er alt mest sannsynlig helt i orden :) 

Anonymkode: aa772...c17

Skrevet

Jeg hadde blødning to dager i uke 7. Ene gangen var etter sex, den andre gangen ikke. Tipper det var skjøre slimhinner. Er i uke 13 nå og alt er fint 😊

Anonymkode: 8179c...97a

Skrevet

Hadde av og til brun utflod rundt uke 7-10, er nå i uke 28. 

Anonymkode: c0e56...cd0

Skrevet

Jeg hadde brun utflod i uke 7. Varte en dag. Hadde trent dagen før så kan ha vært det. 

var på tidlig ultralyd i går og så et fint lite hjerte og alt hadde vokst som det skulle og var normalt. I uke 9+1 nå. 

tror at så lenge det ikke utvikler seg til økende blødning og smerte så er det stort sett normalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...