Gå til innhold

Hva gir du i gave til venner og familie i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på hva du har tenkt å gi i gaver i år? Og hvor mye koster det? Hva ønsker du deg? 

Her får mannen barbermaskin til 500-600kr, sønn på 9 måneder får spisestol (noe han uansett trenger) og en leke, dette vil komme på 1000-1200kr til sammen. Søster får en bok hun ønsker seg til 300kr, mine foreldre vet jeg ikke, men makspris 500kr. Fetter og hans kone får sengesett. Min bestevenninne får gavekort på 500kr. 

Jeg ønsker meg en ny mobiltelefon, en rimelig modell, fordi jeg bare ødelegger dem :sjenert: 

Anonymkode: 94d5e...f7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men det er ufattelig kjipt å gi en 9 åring en spisestol til jul. Har faktisk ikke ord. Om det er pengene det står på, så kutt heller ut gave til samboer og dropp tanken på ny mobil. 

Anonymkode: 94387...23a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men det er ufattelig kjipt å gi en 9 åring en spisestol til jul. Har faktisk ikke ord. Om det er pengene det står på, så kutt heller ut gave til samboer og dropp tanken på ny mobil. 

Lese hovedinnlegget litt bedre, kanskje? ;) 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Lese hovedinnlegget litt bedre, kanskje? ;) 

My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. 

Vi setter inn hele barnetrygden til sparing hver måned. Spisestol er noe han uansett trenger, enig i at det ikke burde regnes som gave. Men vi prøver å begrense gavene litt, vet han kommer til å få mye gaver ab besteforeldre og andre familiemedlemmer.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi setter inn hele barnetrygden til sparing hver måned. Spisestol er noe han uansett trenger, enig i at det ikke burde regnes som gave. Men vi prøver å begrense gavene litt, vet han kommer til å få mye gaver ab besteforeldre og andre familiemedlemmer.

Vi har en på 7 mnd. Han får ingenting av oss. Han får nok av alle andre og husker ingenting av dette senere uansett.

Anonymkode: dccaf...072

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres egentlig fornuftig ut. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en på 7 mnd. Han får ingenting av oss. Han får nok av alle andre og husker ingenting av dette senere uansett.

Anonymkode: dccaf...072

For en holdning🙊 Vi kommer heller ikke til å kjøpe særlig til vår sønn på 10 måneder men setter selvfølgelig av penger til sparekontoen hans. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om penger på konto gir mer glede? En stol er jo en kjempegave(bokstavelig talt). 

Anonymkode: 2d3c3...b1b

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres egentlig fornuftig ut. 

For en holdning🙊 Vi kommer heller ikke til å kjøpe særlig til vår sønn på 10 måneder men setter selvfølgelig av penger til sparekontoen hans. 

Selvfølgelig🙄 

mannen får ullgenser og groomingsett til skjegg.

sønn 1 får ny skolesekk.

datter 1 får en kasse lego friends kjøpt brukt

sønn 2 får en kasse duplo kjøpt brukt. 

nevøer og nieser får hjemmestrikkede votter. Det gjør også mine søsken. 
moren min får mobil på spleis. (Vårt bidrag er 500kr.) faren min får en snobbevin som han liker.

venninnegjengen går ut og spiser en bedre middag på restaurant som gave til hverandre. (Oss selv)

Anonymkode: d16e0...25b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 690e3...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...