AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hei! Jeg lurer på hva du har tenkt å gi i gaver i år? Og hvor mye koster det? Hva ønsker du deg? Her får mannen barbermaskin til 500-600kr, sønn på 9 måneder får spisestol (noe han uansett trenger) og en leke, dette vil komme på 1000-1200kr til sammen. Søster får en bok hun ønsker seg til 300kr, mine foreldre vet jeg ikke, men makspris 500kr. Fetter og hans kone får sengesett. Min bestevenninne får gavekort på 500kr. Jeg ønsker meg en ny mobiltelefon, en rimelig modell, fordi jeg bare ødelegger dem Anonymkode: 94d5e...f7d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Unnskyld meg, men det er ufattelig kjipt å gi en 9 åring en spisestol til jul. Har faktisk ikke ord. Om det er pengene det står på, så kutt heller ut gave til samboer og dropp tanken på ny mobil. Anonymkode: 94387...23a 1
Ullvott Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, men det er ufattelig kjipt å gi en 9 åring en spisestol til jul. Har faktisk ikke ord. Om det er pengene det står på, så kutt heller ut gave til samboer og dropp tanken på ny mobil. Anonymkode: 94387...23a Lese hovedinnlegget litt bedre, kanskje? 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, Ullvott skrev: Lese hovedinnlegget litt bedre, kanskje? My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. Anonymkode: 94387...23a 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. Anonymkode: 94387...23a Vi setter inn hele barnetrygden til sparing hver måned. Spisestol er noe han uansett trenger, enig i at det ikke burde regnes som gave. Men vi prøver å begrense gavene litt, vet han kommer til å få mye gaver ab besteforeldre og andre familiemedlemmer. Anonymkode: 94d5e...f7d 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi setter inn hele barnetrygden til sparing hver måned. Spisestol er noe han uansett trenger, enig i at det ikke burde regnes som gave. Men vi prøver å begrense gavene litt, vet han kommer til å få mye gaver ab besteforeldre og andre familiemedlemmer. Anonymkode: 94d5e...f7d Vi har en på 7 mnd. Han får ingenting av oss. Han får nok av alle andre og husker ingenting av dette senere uansett. Anonymkode: dccaf...072 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi setter inn hele barnetrygden til sparing hver måned. Spisestol er noe han uansett trenger, enig i at det ikke burde regnes som gave. Men vi prøver å begrense gavene litt, vet han kommer til å få mye gaver ab besteforeldre og andre familiemedlemmer. Anonymkode: 94d5e...f7d Høres egentlig fornuftig ut. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en på 7 mnd. Han får ingenting av oss. Han får nok av alle andre og husker ingenting av dette senere uansett. Anonymkode: dccaf...072 For en holdning🙊 Vi kommer heller ikke til å kjøpe særlig til vår sønn på 10 måneder men setter selvfølgelig av penger til sparekontoen hans. Anonymkode: 94387...23a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. Anonymkode: 94387...23a Som om penger på konto gir mer glede? En stol er jo en kjempegave(bokstavelig talt). Anonymkode: 2d3c3...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres egentlig fornuftig ut. For en holdning🙊 Vi kommer heller ikke til å kjøpe særlig til vår sønn på 10 måneder men setter selvfølgelig av penger til sparekontoen hans. Anonymkode: 94387...23a Selvfølgelig🙄 mannen får ullgenser og groomingsett til skjegg. sønn 1 får ny skolesekk. datter 1 får en kasse lego friends kjøpt brukt sønn 2 får en kasse duplo kjøpt brukt. nevøer og nieser får hjemmestrikkede votter. Det gjør også mine søsken. moren min får mobil på spleis. (Vårt bidrag er 500kr.) faren min får en snobbevin som han liker. venninnegjengen går ut og spiser en bedre middag på restaurant som gave til hverandre. (Oss selv) Anonymkode: d16e0...25b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: My bad 😅 Men da hadde jeg satt inn 1000,- på sparekonto og gitt en leke. Spisestol burde ikke være en del av gave. Anonymkode: 94387...23a Hvorfor ikke? Anonymkode: 690e3...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå