Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Har nettopp mottatt ett brev i posten, fra en eks som jeg har smaaflortet med den siste tiden(grunnen til at han er eks er bare at vi var i 2 forskjellige "verdner" paa det tidspunktet saa det funket rett og slett ikke, ikke noe uvennskap eller noe som helst), jeg spurte om han kunne brenne en cd til meg og satt opp en liste med sanger som tilsvarte ca 1 cd, men han brente 4 cd'er til meg med godsanger paa og for aa toppe det hele saa dynket han hele konvolutten i parfymen sin.

Etter det har jeg ikke hort noe sarlig, grunner som at han ikke har nett for tiden og at jeg bor i USA spiller inn. Hvor serios tror dere han er ? Og hva burde jeg gjore? (jeg vil gjerne ha han tilbake siden livene vaare naa er i samme verden igjen :) ) Hvem hva hvor, jeg trenger hjelp, kan og legge til at han er sjenert av seg og det er ikke lett aa vite hele tiden hvor han staar....

xx

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva burde jeg gjore?

Hva med noe så enkelt som å ringe og prate litt med han?

Skrevet

Eh, sjelden en herremann sender 4x det du ber om, og parfymerer i tillegg :overrasket:

Er det noe å lure på ?. Utspillet er nok ditt ;)

Du har'n der du vil; uansett hva og når du vil

Gjest Gjesta
Skrevet
Eh, sjelden en herremann sender 4x det du ber om, og parfymerer i tillegg  :overrasket:

Er det noe å lure på ?. Utspillet er nok ditt  ;)

Du har'n der du vil; uansett hva og når du vil

Parfyme på brevet ?, ville tro at det var ganske sjelden en mann gjorde ja. Personlig så synes jeg ikke det er noe sjakktrekk akkurat om han vil ha henne tilbake ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det var litt sott da, (henger litt etter i tid ;) ) saa da er det liksom opp til meg naa? Hater det, aaa, da blir jeg saa sjenert selv.. isj og asj.... hehe...

xx

Skrevet

I og med at du ba han om å brenne en cd til deg, så har dere kanskje litt kontakt i utgangspunktet. Da vet du kanskje hvordan livet hans forløper om dagen og om det er noen mulighet for "gjenforening"?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei igjen ja..(takker for hjelp)

Ja, jeg veit hva han driver med osv osv , men hvordan spor man direkte indirekte om akkuratt sant no a, er saa redd fro at han skal synes at jeg har tatt hele greia feil. At det fra hans side bare var no morsomt... (Liker ikke aa tro ting for det er sant)..

Jeg sendte ett brev (faktisk) til han og skriev i slutten om hvor han hadde lart sjarmor triksa sine og om han benyttet de paa mange for oyeblikket... Jeg blir liksom saa fjasete naar det kommer til stykke... (MEN, noen maa jo vare det og ;) )

xx

Gjest Gjesta
Skrevet

Oj, tenkte jeg bare skulle skrive en liten oppdatering her....

Gaar ikke saa veldig bra akkuratt, jeg ringte han og smaaprata litt, men da var han sulten og jeg som kjenner han saa godt veit at naar han er sulten saa er han SULTEN og mat er det enste som staar i hodet paa han. Saa var jeg en liten tur paa fylla litt senere i uka og kom hjem og tenkte det var en KJEMPEGOD ide aa skrive en mail.. Husker ikke hele innholdet i den, men det var hvertfall om hva han mente osv osv. Etter det "blokka" jeg han paa msn, for foler at jeg har overdrivi litt og ville bare ikke snakke med han paa msn paa en stund, saa saa jeg i dag at han var paa og tenkte et jeg kanskje fikk svar paa mailen, MEN , dengang ei sa tordenskjold... Saa akkuratt naa saa er ting litt teit, hva tror dere om saken?

Jeg skjonner hvertfall ingenting, gaa fra og vare storsjarmor til aa ikke bry seg? Gutter er noe herk... (hvertfall naar det ikke gaar min vei ;) )

xx

Skrevet

Ikke smart å ytre dine innerste følelser i fylla he he... Jeg tror du har sjangs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...