AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 344f6...a8f
Bernardette Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Sett inn 5.000,- på kontoen min, så skal jeg sørge for at du blir frelst. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Jeg tilgir deg. Sånn. Hadebra. Anonymkode: 72192...acf 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Be om tilgivelse og tro på Jesus og det han gjorde for deg på korset. Anonymkode: 51559...0b5 2
1 korinter 15:1-4 Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Romerne 10:9-13 For dersom du bekjenner Herren Jesus med din munn, og tror i ditt hjerte at Gud har oppreist Ham fra de døde, skal du bli frelst. For med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse. Skriften sier jo: Hver den som tror på Ham, skal ikke bli gjort til skamme. Det er ingen forskjell på jøde og greker, for Han er den samme Herre over alle, Han er rik nok for alle som kaller på Ham. For hver den som påkaller Herrens navn, skal bli frelst. Matteus 10:32-33 Derfor, den som bekjenner Meg for mennesker, ham skal også Jeg bekjenne for Min Far i Himmelen. Men den som fornekter Meg for mennesker, ham skal også Jeg fornekte for Min Far i Himmelen. Lukas 9:26 Hver den som skammer seg over Meg og Mine Ord, ham skal Menneske-sønnen skamme seg over når Han kommer i den herlighet som tilhører Ham, Hans Far og de hellige engler. Romerne 3:23-24 for alle har syndet og mangler Guds herlighet. Men de blir rettferdiggjort, ufortjent, av Hans nåde ved forløsningen, den som er i Kristus Jesus. Apostlenes gjerninger 3:19 Derfor, få et nytt sinn og vend om, så deres synder kan bli utslettet og fornyelsens tider kan komme fra Herrens åsyn Profeten Jeremia 29:13 Dere skal søke Meg og finne Meg, når dere søker Meg av hele deres hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå