AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hei! For ikke så lenge siden hadde jeg et enormt behov for å snakke med noen om samlivet(?) mitt? eller rettere sagt stod jeg ved et veiskille om å skilles eller ikke. Jeg følte jeg måtte veie begge sider og fant en bekjent som var villig til å ta seg tid til å høre meg ut og fortelle om sitt perspektiv/hvordan han opplevde å være et skilsmissebarn. Det føltes veldig godt å ha noen å snakke med, og som lyttet, når jeg følte at familie ikke gjorde det. Venninner kunne jeg ikke betro meg til for 1) jeg har ikke mange av dem og 2) ønsket ikke at de skulle vite om dette i tilfelle jeg valgte å bli (noe jeg forresten gjorde). Kom over en setning i en bok jeg synes er veldig fin, men vet ikke om jeg har tolket det riktig? Trenger hjelp av dere om jeg kan sende vedkommende dette, passer det til hva han gjorde for meg? Eller har jeg misszorståt setningen, kanskje ordet livsbekreftende er feil i min situasjon? Ønsker med bildet at det skal være en bekreftelse på det denne "vennen" gjorde for meg, siden jeg har vært litt tyst om akkurat det emnet når jeg har møtt på denne bekjente i andre sammenhenger senere. takk for svar på forhånd! Anonymkode: e069e...cb9 1
Hippogriff Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Ja, det kan du. Jeg syns den er midt i blinken, og tolker den akkurat slik det høres ut for at du også gjør. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, Hippogriff skrev: Ja, det kan du. Jeg syns den er midt i blinken, og tolker den akkurat slik det høres ut for at du også gjør. Takk for svar! Skal jeg bare sende bilde med markering uten tekst? han må jo nesten forstå hva jeg mener😅? hehe! Anonymkode: e069e...cb9
Hippogriff Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Skal jeg bare sende bilde med markering uten tekst? han må jo nesten forstå hva jeg mener😅? hehe! Anonymkode: e069e...cb9 Bildet taler mer enn godt nok for seg selv syns jeg 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Hvilken bok? Anonymkode: d91fc...f26 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bok? Anonymkode: d91fc...f26 https://www.ark.no/boker/Carina-Carl-Tenk-enkelt-9788202639631?gclid=Cj0KCQiAqdP9BRDVARIsAGSZ8Akv11Qr6wHkts27j08jjbyNQuy6PMKxFOeeZpz2x4fEdeBA5rVxbWsaAv6uEALw_wcB&gclsrc=aw.ds 🤗 56 minutter siden, Hippogriff skrev: Bildet taler mer enn godt nok for seg selv syns jeg Takk 💕 Anonymkode: e069e...cb9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Ts her. han svarte ikke(!) 😅 irriterer meg grønn at han har som vane å ikke svare når han tror meldinger er feilsendt.. skjedd en eller to ganger at jeg har feilsendt melding og da sa han «haha skjønte det, derfor jeg ikke svarte» 🙄 jaja.. måtte bare få en utblåsning, hehe!🙈😅 Anonymkode: e069e...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. han svarte ikke(!) 😅 irriterer meg grønn at han har som vane å ikke svare når han tror meldinger er feilsendt.. skjedd en eller to ganger at jeg har feilsendt melding og da sa han «haha skjønte det, derfor jeg ikke svarte» 🙄 jaja.. måtte bare få en utblåsning, hehe!🙈😅 Anonymkode: e069e...cb9 Så «rart» at denne «vennen» du er så opptatt av, og virker helt besatt av, er en mann 🙄 Anonymkode: 4e313...bed 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 ...og at du har for vane å «feilsende» til han. Anonymkode: 4e313...bed 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så «rart» at denne «vennen» du er så opptatt av, og virker helt besatt av, er en mann 🙄 Anonymkode: 4e313...bed 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ...og at du har for vane å «feilsende» til han. Anonymkode: 4e313...bed Nå var vi kolleger i flere måneder som innebar typ 15 meldinger ila en arbeidsdag. Og ja alle kolleger tekster hverandre ikke, men i vår situasjon var det nødvendig for å sende informasjon over. Tips til neste gang, skriv alt du ønsker å ytre i et innlegg 🙄 ps. Syntes det faktisk var lettere å snakke med han enn venninner, fordi jenter generelt har lett for å dømme og som jeg skrev I HI, ønsket jeg ikke å fortelle alle rundt meg om mine private kamper, så hvem bedre enn en jeg ikke har så mye kontakt med, men som tok seg tid til å møtes og snakke, jeg fikk sagt mitt, hørt hans versjon av det med å være barn av skilte foreldre og det var det. Enkelt og greit spør du meg, enn venninner som da alltid vil vite at jeg ikke har det perfekte ekteskapet alle liksom skal fronte. Anonymkode: e069e...cb9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tips til neste gang, skriv alt du ønsker å ytre i et innlegg 🙄 Haha! Man vet at folk føler seg truffet, når DETTE er det de kommer med... 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syntes det faktisk var lettere å snakke med han enn venninner, Selvfølgelig. Menn er snillere slik at de kanskje kan komme i trusa di. Du er nokså naiv hvis du er voksen og ikke har fått med deg dette. Og han her er jo halvveis nedi, allerede. Anonymkode: 4e313...bed 4
Kvinnenavn Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 Boka🙌🏻🙌🏻🙏🏼☺️ Bra du sendte det! Da får du det ut av systemet. Har han svart nå?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Du virker betatt av denne mannen TS. Pass på å vanne gresset rundt deg før du titter over gjerdet. Anonymkode: 82ae6...726 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå