Gå til innhold

Vurderer å utsette prøvingen til etter Covid19/vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for hvilke bivirkninger vaksinen kan ha på fosteret. Er 28, så føler at jeg kan vente 1-2 år. Virker så trist å føde alene også. Flere i samme båt, eller gambler dere på at det går bra?

Anonymkode: add78...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ventet ett par år. For at vi voksne tar en vaksine som man ikke kan vite om har senbivirkninger er 1 ting og det må vi jo, det må vi for barna våre og fremtidige barn. Nå får vi ikke testet en covidvaksine i flere år før vi må ta den i bruk.

Så tar alle voksne, så kan barna som ikke er i faresonen i det minste slippe en ny vaksine.

Anonymkode: a701c...0be

Skrevet

Jeg har overhode ingen planer om å ta en vaksine før den er utprøvd i flere år, så fortsetter livet mitt som vanlig og gjør alt jeg har planlagt.

Anonymkode: 5c8a0...8da

• Liker 3
Skrevet

jeg venter ikke med prøvinga. 

Anonymkode: d10a0...b9d

Skrevet

For oss så kjørte vi på å ble gravide, ikke sikkert vaksinen hjelper (skal uansett ikke ta den selv) og man vet aldri hva som skjer om 1-2 år...plutselig har den mutert eller en ny sykdom, krig ...ja man vet aldri

Det viktigste er uansett at du selv kjenner på hva som er rett for dere.

Anonymkode: fbe29...9bb

• Liker 1
Skrevet

Venter ikke med prøving. Har ikke tenkt å ta vaksinen med det første uansett 😬 vil ikke være noe prøvekanin 😅

Skrevet

Jeg venter ikke, men jeg er 35 så jeg har ikke tid til å vente :) Hadde jeg vært 28 ville jeg nok vurdert å vente et par år men det kommer jo an på hvor man er i livet, planer fremover osv. 

Anonymkode: faf90...bab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...