Gå til innhold

Vurderer å utsette prøvingen til etter Covid19/vaksine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så redd for hvilke bivirkninger vaksinen kan ha på fosteret. Er 28, så føler at jeg kan vente 1-2 år. Virker så trist å føde alene også. Flere i samme båt, eller gambler dere på at det går bra?

Anonymkode: add78...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ventet ett par år. For at vi voksne tar en vaksine som man ikke kan vite om har senbivirkninger er 1 ting og det må vi jo, det må vi for barna våre og fremtidige barn. Nå får vi ikke testet en covidvaksine i flere år før vi må ta den i bruk.

Så tar alle voksne, så kan barna som ikke er i faresonen i det minste slippe en ny vaksine.

Anonymkode: a701c...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhode ingen planer om å ta en vaksine før den er utprøvd i flere år, så fortsetter livet mitt som vanlig og gjør alt jeg har planlagt.

Anonymkode: 5c8a0...8da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss så kjørte vi på å ble gravide, ikke sikkert vaksinen hjelper (skal uansett ikke ta den selv) og man vet aldri hva som skjer om 1-2 år...plutselig har den mutert eller en ny sykdom, krig ...ja man vet aldri

Det viktigste er uansett at du selv kjenner på hva som er rett for dere.

Anonymkode: fbe29...9bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ikke med prøving. Har ikke tenkt å ta vaksinen med det første uansett 😬 vil ikke være noe prøvekanin 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter ikke, men jeg er 35 så jeg har ikke tid til å vente :) Hadde jeg vært 28 ville jeg nok vurdert å vente et par år men det kommer jo an på hvor man er i livet, planer fremover osv. 

Anonymkode: faf90...bab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...