AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #81 Skrevet 22. januar 2021 Hei, Hannah! Jeg har to barn og opplever pre-teen-hverdagen som krevende, med mye trass og meningsløse krangler i hjemmet (barn som krever, som ikke vil gjøre lekser, som ikke vil dusje, ikke vil rydde på rommet, som blir sinte når de ikke får bruke alle sparepengene sine på tull og fjas). Jeg som egentlig er et harmonisk menneske og liker at vi alle er venner, og trodde jeg hadde oppdratt barna mine til å bli like harmoniske! Jeg gruer meg av og til til arbeidsdagen er over, og jeg må tilbake til hjemmet. Jeg reiser bort flere ganger i året på helgetur med en venninne. Da legger vi oss inn på hotell, kjøper bøttevis med øl, ligger og ser på tv i hotellsengen og drikker øl og smugrøyker dagen lang. Så har jeg fått min dose med frihet til å takle a4-tilværelsen en stund til. Lengter etter disse helgene hele året, der jeg bare får være MEG igjen. Anonymkode: cfa7c...d1b 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #82 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Hannah. Jeg er 45 år og såkalt vellykket med familie, bra jobb og økonomi. Men jeg går hver dag med en liten angstklump i magen fordi jeg er redd for å bli avslørt som en svindler som egentlig ikke fortjener disse tingene. Og jeg føler meg ensom. Anonymkode: c9a41...4e4 Åå du, vi er mange som føler på dette💔 Anonymkode: 59fe7...656
n_97 Skrevet 23. januar 2021 #83 Skrevet 23. januar 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Du er hva, 23 år? Ærlig talt Anonymkode: 8869f...34e Ikke ta alt bokstavelig.
2029 Skrevet 25. januar 2021 #84 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 8.59): Alle har dårlige dager, ingen er perfekt. Noen ganger føler jeg at jeg ikke duger til noenting og vil bli avslørt som en bedrager på jobb. ....men så er det borte igjen når jeg har en god dag og opplever mestring. Anonymkode: bdc57...94a Du er våken
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #85 Skrevet 25. januar 2021 Jeg røyket i 10 år, sluttet. Så begynte jeg å snuse, sluttet da jeg ble gravid. Var snusfri i 3 år før jeg sprakk ved samlivsbrudd. Verken jeg eller du er mislykket. Vi gjør så godt vi kan. Ønsker du å slutte så prøver du igjen når du er motivert til det 😊 ikke gi deg selv dårlig samvittighet. Du er ingen dårlig mor fordi du røyker ❤️ Anonymkode: e73b3...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå