Gå til innhold

Jeg heter Hannah og jeg er mislykket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fin tråd ♥️ Godt å se at folk støtter hverandre her inne og ikke bare krangler. Godt å se at folk ikke er perfekte også. Jeg er forresten alkoholiker. Har de siste årene jobbet mye med meg selv for å slutte, og har vært edru i lengre perioder. Men ingen vet at jeg har sprukket igjen nå 😟

Anonymkode: 2726f...97e

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg har lest om sunt kosthold, trening, psykologi og tenke rasjonelt  i konflikter, er som forduftet som dugg fra solen (eller heter det for solen?).

Riktig. Det heter for solen :sol:  (fordi solen får duggen til å fordufte)

Hei Hannah! Takk for denne flotte tråden.

Siden jeg skriver under brukernavn, sier jeg ikke hva jeg heter. Jeg har hatt skrivesperre siden mai!! Åpner filen, titter, lukker. Eller, åpner ikke i det hele tatt. Skrivestuen? :bond:  AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhh!!!

Sånn går no dagan.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en fin tråd ♥️ Godt å se at folk støtter hverandre her inne og ikke bare krangler. Godt å se at folk ikke er perfekte også. Jeg er forresten alkoholiker. Har de siste årene jobbet mye med meg selv for å slutte, og har vært edru i lengre perioder. Men ingen vet at jeg har sprukket igjen nå 😟

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Hei Hannah. Jeg HATER å vaske huset, og dermed så gjør jeg det kjempe sjeldent. Tror huset blir støvsugd 1 gang i mnd, kan faktisk ikke huske sist gang jeg vasket over gulvene. Bytte sengklær ca 1 gang i mnd, ja the list goes on med ting jeg gjør sjeldent som jeg føler alle andre mødre gjør ukentlig. Så jeg er tidenes verste husmor. Men det bryr jeg meg lite om da jeg virkelig hater husarbeid! 

Anonymkode: 07a8d...5c1

• Liker 4
Skrevet

Hei Hannah. Jeg heter Silje og er sykemeldt pga depresjon. Jeg holder det skjult for venner og familie fordi jeg skammer meg

Anonymkode: c31d1...982

• Liker 2
Skrevet
På 18.11.2020 den 20.52, Anjah skrev:

Hei, Hannah. Jeg heter Elise og klarer ikke å beholde samme arbeidsplass lenger enn toppen 2 år. 

Meg og 😁. Men jeg klarer å slite meg igjennom to ekstra år slik at jeg jobber på samme plass 3-4 år. Da er jeg så lei at motivasjonen er helt på bunn. Jeg har fått utredning adhd i voksen alder så det gav litt mer mening. Jeg trenger nye impulser for å føle meg levende . Jeg dør innvending visst jeg ikke får nye impulser , hater rutinearbeid og pirke jobber (hilsen Bente 43 år)

Anonymkode: 8787b...a6e

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Zenobia skrev:

• Liker 1
Skrevet

Denne tar jeg som anonym:

hei Hannah mann på 35 år som:

Spiser sjokolade hver dag

sjeldent gjør rent i huset 

følger ikke opp barnet mitt på noe som helst vis

ikke har hatt sex på flere år, 

Har gitt opp flere aspekter ved livet, særlig det såkalte familielivet, grøss, håper det snur engang ? 😥😥😭

har venner som bruker narkotika, men jeg er glad i vennene mine og ikke alle bruker det ❤️

ja, det var noe av det negative i mitt liv.

Anonymkode: 05a7b...853

• Liker 1
Skrevet

Hei Hannah. Jeg heter Tuva og sliter kraftig med angst og depresjon. Sitter i sofaen nå og gråter fordi alt føles så uoverkommelig ut. Leiligheten er bombet og det eneste aktiviteten jeg klarer å gjøre er stengt pga. Covid. 

Anonymkode: 4ab2e...d4d

• Liker 2
Skrevet

Hei Hanna, jeg heter Tonje og fikk barnevernet på døra etter å ha skreket til ungene i desperasjon over søvnmangel. Saken ble henlagt uten videre undersøkelse altså, men DER har du mislykket mor:(

Anonymkode: c4649...43e

• Liker 4
Skrevet

Hei Hannah!

Jeg heter (nesten) Katy. Jeg er mamma til tre barn og bonusmamma. Min mellomste datter sa i sted at jeg var vakker, og alt jeg tenkte var at det fortjener jeg ikke. Jeg har middager på bordet hver dag, vasker stort sett klær, leser bøker og går turer. Men jeg har et tilbakefall av spiseforstyrrelse og det vet ingen. Jeg skammer meg. 

• Liker 3
Skrevet

Hei Hannah 

Jeg heter Linn, har mann og to barn men drømmer om å være alene ca 300 ganger om dagen. Jeg trener ikke og lyver om at jeg elsker å gå tur. Jeg liker best å drikke vin og spise sjokolade. Jeg er deprimert og jævlig lat. 

Anonymkode: 2d090...7b4

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei jeg heter Anne Mone og kjefter høyt på barna mine istedenfor å være pedagogisk og rolig. 

Anonymkode: 65d99...37e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei jeg heter Anne Mone og kjefter høyt på barna mine istedenfor å være pedagogisk og rolig. 

Røyke har jeg også begynt med igjen forresten....

• Liker 2
Skrevet

Hei Honannah 😻

Anonymkode: 273f5...a1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 21.41):

Det er isåfall bedre enn å være narkoman

Anonymkode: 273f5...a1e

• Liker 1
Skrevet

Hei Hannah, her får ungene frokostblanding med sjokolade hver morgen 

Anonymkode: a5a22...43a

Skrevet

Hei Hanna, jeg heter Marianne, er 42 år og jeg føler ofte at jeg ikke strekker til ovenfor mann, barn og huset. Egentlig, sånn innerst inne, vet jeg at dette ikke stemmer, men jeg klarer ikke å la være å sammenligne meg med hvor mye flinkere enn meg alle andre er.

• Liker 1
Skrevet
n_97 skrev (På 19.11.2020 den 15.04):

Hei, jeg heter n_97 og jeg har hatt så dårlig helse i så mange år at jeg ikke har kunnet få barn, for den stakkars ungen hadde mest sannsynlig endt opp i fosterhjem. Ikke duger jeg til å jobbe heller. Jeg er selve inkarnasjonen på MISLYKKET. 

Du er hva, 23 år? Ærlig talt

Anonymkode: 8869f...34e

Skrevet

Hei Hannah. Jeg er 45 år og såkalt vellykket med familie, bra jobb og økonomi. Men jeg går hver dag med en liten angstklump i magen fordi jeg er redd for å bli avslørt som en svindler som egentlig ikke fortjener disse tingene. Og jeg føler meg ensom. 

Anonymkode: c9a41...4e4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...