Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd å bryte relasjon med en person du har ligget med og hatt en grei tone med, for så og ta alt opp igjen? Hvordan skjedde det i såfall?

når jeg mener brutt relasjon innebærer det 0 kontakt, inkludert slettet på sosiale medier.

Anonymkode: 8cd52...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har opplevd å bryte relasjon med en person du har ligget med og hatt en grei tone med, for så og ta alt opp igjen? Hvordan skjedde det i såfall?

når jeg mener brutt relasjon innebærer det 0 kontakt, inkludert slettet på sosiale medier.

Hvorfor skal du gjøre det? De vil vel ikke ha noe med deg å gjøre etter ett slikt stunt.

Anonymkode: d07f1...be8

Skrevet

Ja. Jeg fikk god gammeldags panikk. Angret og ba tynt om unnskyldning. Utrolig nok fikk jeg en ny sjanse (riktignok ikke gratis, måtte vise at jeg virkelig mente det og ikke fikk panikk på nytt). 

Anonymkode: 027ce...e66

Skrevet

Om det er noe du planlegger å gjøre bør du kunne forklare deg iallefall. Ingen liker å være pauseunderholdning eller plan d.

Anonymkode: 192a2...75a

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har ikke opplevd å ta alt opp igjen.

Vet om noen som tror vi har det, utrolig nok, men vi har jo ikke det. 

Anonymkode: c518d...5cb

Skrevet

Her var det jeg som til slutt sa til vedkommende at vi sku avslutte relasjonen. Dette var fordi vedkommende trengte å tenke litt, noe jeg ikke orker vente på. Nå savner jeg kontakten, selvfølgelig.. litt typisk. Er nok ikke verdt det..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...