Gå til innhold

Kroppsspråk og signaler når en jente/kvinne er interessert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg finne ut om en dame liker meg ved å se kroppsspråket og signalene hun gir? Det har skjedd i flere tilfeller at jeg feiltolker damene jeg liker- at jeg tror de liker meg, mens de egentlig bare oppfører seg som en helt vanlig venn. Jeg har alltid hatt lite/ingen venninner, noe som selvfølgelig spiller inn. Vil gjerne høre fra dere. 

Anonymkode: ead85...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanskelig. Jeg er f.eks. blid og hyggelig mot de fleste, og dette har flere ganger blitt mistolket som interesse.

Selv mistolker jeg også menn som er blide og tilstede, som interessert i meg. Så det er faktisk ikke så lett. 

Jeg tror det kan ha noen med å blikk-kontakt og fysisk kontakt å gjøre i alle fall. Hvis jeg er interessert i en mann, er jeg mer åpen, og flørter litt mer.

Anonymkode: 4c694...e23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ganske vanskelig. Jeg er f.eks. blid og hyggelig mot de fleste, og dette har flere ganger blitt mistolket som interesse.

Selv mistolker jeg også menn som er blide og tilstede, som interessert i meg. Så det er faktisk ikke så lett. 

Jeg tror det kan ha noen med å blikk-kontakt og fysisk kontakt å gjøre i alle fall. Hvis jeg er interessert i en mann, er jeg mer åpen, og flørter litt mer.

Anonymkode: 4c694...e23

Kvinne her. Har lik erfaring og er på samme måte.

Til TS: observer om hun har tilsvarende atferd og måte å prate på rundt andre også, det gir ofte en god indikator. Om hennes atferd og ord er annerledes mot deg enn andre, kan det være et godt tegn. 

Anonymkode: be6b2...ac2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er interessert i en mann så er jeg veldig nær han og finner unnskyldninger for å berøre han (om det er tydelig at han også liker meg så trenger jeg ingen unnskyldninger for å ta han på armen/låret/skulderen og lignende). Jeg blir også fnisete og holder øyekontakt og driter meg litt ut fordi jeg blir usikker og nervøs. Og så snakker jeg.... Mye. Og stiller mange spørsmål.

Føler selv jeg er veldig lett å lese og tydelig i mine intensjoner, men jeg er også slik at jeg er blid og hyggelig mot de fleste, samt høflig. Prøver å ikke være FOR høflig mot menn ettersom menn ofte tolker det som at man er interessert, så jeg er "passe" høflig mot dem. Om jeg overhodet ikke er interessert så er jeg avvisende og knapp. 

Anonymkode: 9e324...3c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye blikk-kontakt, leker gjerne med håret eller fikler med smykker, ler og smiler mye av det du sier. Og berøring ja, drar ut en klem med å la hånden hvile litt ekstra på skulder/arm feks.

Anonymkode: e090f...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye blikkontakt, smil, tar "tilfeldig" på deg, nervøs. Kvinner som er interessert behandler deg ikke som vanlig venn.

Anonymkode: 7d4bc...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiler masse og har mye øyekontakt og ler/kniser. Har litt skinnende øyne. 

Anonymkode: fae7b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...