Gå til innhold

Kollega er singel, hvordan få oppmerksomheten hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollegaen min er singel, jeg lurer på hvordan få han på kroken? Han virker åpen for eventyr. 

Anonymkode: 8ba9b...c14

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er du på feil forum.

For det andre er det en dårlig idé å legge an på en kollega.

For det tredje behøver man ikke ta kontakt med menn bare fordi de er singel. 

Anonymkode: c3661...5b9

• Liker 8
Skrevet

Han virker intressert...-ts

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall så har du vel allerede oppmerksomheten hans? 

• Liker 5
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er problemet da?

Anonymkode: 9d329...76a

• Liker 1
Skrevet

Tenner et lys for kollegaen din som sannsynligvis bare ønsker å være hyggelig med folk på jobb.

• Liker 8
Skrevet

Vil ha mer oppmerksomhet? -ts

Skrevet

Ikke drit der du spiser! 

Anonymkode: a1437...c94

• Liker 4
Skrevet

Du kan snakke med han. Spør og vis interesse for han som person. La han føle seg interessant. 
Flørt med han etterhvert. 
Når du kjenner skikkelig respons, spør når han skal invitere deg ut / eller på et glass vin

Anonymkode: 78223...fea

• Liker 1
Skrevet

Sjekk først på en diskrét måte om jobben deres har en policy for at det er ok å være i forhold med andre på jobben. Der jeg jobber er det helt uaktuelt, og det har blitt tatt opp på personalmøte.

Anonymkode: 443d6...6da

• Liker 1
Skrevet

Nei og nei, det blir som oftest bare trøbbel å innlede et forhold med en kollega. Så om du klarer å la han være i fred er det det aller beste både for deg og arbeidsplassen. Og kanskje han også, for alt jeg vet.

Skrevet

Legge han til i sosiale medier, kanskje sende han en uskyldig melding. Da merker du fort om han er interessert 😊 men selvfølgelig, det kan jo bli kjipt hvis du faller for han og han evt dumper deg. Eller hvis det blir seriøst, og dere må jobbe tett på hverandre i tillegg til å henge sammen hjemme (grøss..) Men den tid, den sorg 🥳

• Liker 1
Skrevet

Inviter han på drinker/middag og ha sex. Hvorfor ikke?🤗 Lev litt. 

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: a4fc6...291

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inviter han på drinker/middag og ha sex. Hvorfor ikke?🤗 Lev litt. 

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: a4fc6...291

Vi er 40 og 50😅 han inviterte meg til en kopp kaffe på kontoret hans. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er det egentlig folk ikke forstår med "IKKE bland jobb og privatliv", det kan ende fryktleig gale... tenk om ting ikke fungerer mellom dere så ender det bare med at det blir ubehagelig for deg å møte på jobben...

Anonymkode: 346f0...c8b

• Liker 3
Skrevet

Dropp hintingen og være direkte. Noen menn forstår ikke hint, andre menn hater hint.

Anonymkode: 3f9ba...0e8

Skrevet

Spennende!! Var det han som spurte?Hold oss oppdatert ;) 

Jeg lurer på det samme, bare at det gjelder en bekjent. Småprater bare litt når vi møtes (i grupper), men jeg føler meg veldig tiltrukket av han. Han legger merke til meg og kommer bort. Har lyst til å si noe så han skjønner det, men uten å drite meg fullstendig ut. Men ønsker også at for en gangs skyld kan mannen ta initiativ med meg og ikke omvendt. Har alltid vært meg som må ta det skumleste løftet, men det hadde vært litt mer romantisk om mannen gjorde det. Så håper bare han er interessert da 😂

Anonymkode: 78d03...34d

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende!! Var det han som spurte?Hold oss oppdatert ;) 

Jeg lurer på det samme, bare at det gjelder en bekjent. Småprater bare litt når vi møtes (i grupper), men jeg føler meg veldig tiltrukket av han. Han legger merke til meg og kommer bort. Har lyst til å si noe så han skjønner det, men uten å drite meg fullstendig ut. Men ønsker også at for en gangs skyld kan mannen ta initiativ med meg og ikke omvendt. Har alltid vært meg som må ta det skumleste løftet, men det hadde vært litt mer romantisk om mannen gjorde det. Så håper bare han er interessert da 😂

Jeg er egentlig mer interessert i en annen kollega. Så jeg kommer ikke til å satse på han her. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig mer interessert i en annen kollega. Så jeg kommer ikke til å satse på han her. 

Flyktig 😅

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, SpeilEggos said:

Flyktig 😅

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...