Gå til innhold

Jeg vil donere eggene mine, hvorfor går ikke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ZERO planer om barn og masse friske egg, folk leter etter egg, hvorfor kan de ikke bare få mine?

Anonymkode: 39eb7...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det jo blitt lovlig med eggdonasjon i Norge, så det burde ikke bli noe problem. Når de er i gang med det systematisk vet jeg ikke, men burde ikke ta så fryktelig lang tid. Teknologien er jo ikke ny akkurat. Så kjør på.

Anonymkode: 293d5...642

• Liker 5
Skrevet

Fordi du ikke bare kan onanere, og så triller eggene ut i en kopp.

Anonymkode: 34e2a...d43

• Liker 1
Skrevet

Du kan feks ta kontakt med en offentlig klinikk og melde deg til å bli eggdonor. 

Men det er spørs om du selv ønsker å gå gjennom en slik prosess?

Det innebærer x antall gyn kontroller, massevis av sprøyter du må ta over noen uker, også egguttak som kan være vondt. 

Du må gjennom ett ivf forsøk uten innsettet. Og det kan være slitsomt. 

Anonymkode: ff641...bf1

• Liker 1
Skrevet

Hvis du virkelig er dedikert, og er villige til å gå gjennom alle fasene, sprøytene og hormonene, så er det bare å dra til utlandet. 

Det blir jo lovlig i Norge, men tar litt tid.

Anonymkode: 780a4...283

• Liker 1
Skrevet

Eggdonasjon er tillatt i Norge fra 01.01.2021, og private klinikker har allerede begynt innsamling av egg for å kunne starte innsett allerede fra januar. Så hvis du er motivert for en ganske krevende prosess med hormoner, medisiner, egguttak og alt det fører med seg, så er det mange rundt omkring i landet vårt som venter på egg og derfor vil være deg evig takknemlig! 

Anonymkode: f612c...2d7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...