Sisevt Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Er det noen som vet om duftlys/pinner eller lignende med juletrelukt? Har ikke plass til juletre, men ønsker å få juletrelukt uten å dra inn en grein?😅
LittDiva Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Furunål eterisk olje. Enten i luftfukter eller en sånn telys sak hvor man har oljer på toppen. Står helt stille hva de heter nå😅.
gohege Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Skandinavisk har et skikkelig godt duftlys som heter skog. Apotek 1 har også en som er litt rimelige, men som jeg ikke synes lukter like godt. 1
Sisevt Skrevet 18. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2020 Tusen takk for all hjelp! Fant bare wonderbaum når jeg søkte. Nå blir det juletrelukt!😍
Kaneel Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Glade duftlys med Nordic pine kjøpte min på kiwi
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Hageland selger visst sånne duftpinner til å henge i de kunstige juletrærne de selger. Min opplevelse er at det lukter det samme, men kan være en idé å pakke inn noe av pinnen i plast så ikke lukten blir for intens med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Voluspa White Cypress lukter juletre! Anonymkode: adf16...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå