Gå til innhold

Åh, se mitt harem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er det bare meg, eller får dere også inntrykk av at mange menn har et helt ventende "harem" på lager? Damer de har datet og/eller hatt sex med tidligere/ekser som fremdeles er på lista deres på FB, Instagram eller Snap. Blir helt matt og lei...  og mister litt lysten på å date. Greit at en etterhvert blir kjent med partner, og skal stole på vedkommende, men er jo ikke akkurat kult at slike muligheter kun er en melding unna. Man hadde jo ikke spart på disse damene om man ikke hadde tenkt at det kunne vært mulighet for mer morro senere...Jeg skjønner at kanskje enkelte ekser har blitt til venninner i etterkant, men øvrige damer man har hatt sex med/datet?! ... 

Anonymkode: 67f9e...852

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det. Men jeg dater bare voksne, seriøse menn som er ute etter varig forhold. 

Anonymkode: 8b619...b99

• Liker 1
Skrevet

Hehe, er det topp 1% du dater eller, siden de er så ettertraktede?

Anonymkode: 2a233...706

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver, ts. Kjæresten min er også sånn, mange Ons og exer på fb.. Liker bildene deres. Blir kvalm 🤮 

Anonymkode: aa65c...01c

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner meg igjen i det du skriver, ts. Kjæresten min er også sånn, mange Ons og exer på fb.. Liker bildene deres. Blir kvalm 🤮 

Hvorfor gidder dere være sammen med slike menn? Har også hatt kjærester som har ekser og ONS på sosiale medier, men det har ikke brydd meg siden de ikke har likt bildene eller brydd seg mer med dem. 

Anonymkode: 50a86...0c0

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor gidder dere være sammen med slike menn? Har også hatt kjærester som har ekser og ONS på sosiale medier, men det har ikke brydd meg siden de ikke har likt bildene eller brydd seg mer med dem. 

TS her. Det er jo nettopp det jeg ikke gjør. Hehe. 

Hele problemstillingen for meg er ny, etter å måtte joine datingmarkedet siste årene etter mange år i et langt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Alle gutter jeg kjenner er sånn. Akkurat som de må ha minst en eller flere backups i tilfelle ting skjærer seg med den de er sammen med 

Anonymkode: c7199...caa

Skrevet

Jeg er en kvinne og har harem av menn. Har flere FF i tillegg, mens jeg er på utkikk etter seriøst forhold 😂

Eksene mine og de som jeg datet( men vi fikk ikke noe av det ) sender meldinger iblant,vil gjerne møtes igjen og inviterer på middag😅

Anonymkode: 2aaeb...24b

• Liker 1
Skrevet

Min ff er sånn. Merker når han sender dicpicks ol til andre enn meg 😆 Måten han skriver på - og tar han litt tid å svare er det fordi han er «på» med noen andre. Sikker på han har en drøss av damer på listen sin. Jeg har møtt han over lenger tid og fortsetter kun fordi han er knallgod i senga, ser bra ut og tenner på intelligensen hans. Jeg er naturligvis ikke ute etter forhold , gift (med tillatelse) og mye eldre enn denne mannen.

Ellers har jeg selv ett par andre som er hakket under, deilige, men ikke helt på samme nivå som han første. De har nok omtrent samme plassering som superelskeren min har på meg 🤪 

Anonymkode: 478bd...6d0

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helsiken er du sammen med han? Eier du ingen selvrespekt? Latterlig. 

Anonymkode: fcc81...b20

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en kvinne og har harem av menn. Har flere FF i tillegg, mens jeg er på utkikk etter seriøst forhold 😂

Eksene mine og de som jeg datet( men vi fikk ikke noe av det ) sender meldinger iblant,vil gjerne møtes igjen og inviterer på middag😅

Anonymkode: 2aaeb...24b

Jeg også 😄 Karma kom og tok meg selvfølgelig, når jeg endelig forelsket meg var det i en mannlig versjon av meg selv. Han vil ikke være i et fast forhold (med meg i hvert fall, han sier selv ikke med noen) men han er glad i meg og vi treffes noen ganger i mnd. Two years and counting... Jeg har dumpet ham flere ganger (han har faktisk aldri dumpet meg), men jeg går alltid tilbake.

Nå har jeg mer eller mindre kuttet ut «haremet», på det meste hadde jeg vel 10 stk. jeg kunne ringe, samt div. ekser jeg bare er venn med (de har jeg fortsatt).

Anonymkode: e1a5a...51f

Skrevet

Veldig få menn har mulighet til det.

Anonymkode: f0a60...12c

Skrevet

TS her...altså, jeg har også 6-7 menn jeg lett kunne kontaktet og fått meg noe med, men 1. nå er jeg singel og 2. jeg hadde jo aldri hatt disse mennene på FB eller lett tilgjengelig når jeg får meg kjæreste igjen. (Og nei, jeg "bruker" meg ikke av den muligheten, men bare nevner det for å sette ting i perspektiv.) Det handler jo om respekt for forholdet og den man er sammen med. Ser for meg et scenario der man liksom blir kjæreste med noen, kjæresten legger ut et bilde, og 10-12 forskjellige tilsynelatende veldig single damer liker og/eller legger litt "over-vennlige" kommentarer igjen på bildet. Hehe... Det er ikke liv laga med noe slikt. Hadde ikke orket. Eller en haug med "snap chat girlfriends". :P

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

TS her...altså, jeg har også 6-7 menn jeg lett kunne kontaktet og fått meg noe med, men 1. nå er jeg singel og 2. jeg hadde jo aldri hatt disse mennene på FB eller lett tilgjengelig når jeg får meg kjæreste igjen. (Og nei, jeg "bruker" meg ikke av den muligheten, men bare nevner det for å sette ting i perspektiv.) Det handler jo om respekt for forholdet og den man er sammen med. Ser for meg et scenario der man liksom blir kjæreste med noen, kjæresten legger ut et bilde, og 10-12 forskjellige tilsynelatende veldig single damer liker og/eller legger litt "over-vennlige" kommentarer igjen på bildet. Hehe... Det er ikke liv laga med noe slikt. Hadde ikke orket. Eller en haug med "snap chat girlfriends". :P

Datet en kar som skiftet profilbilde og fikk rundt 50 hjertelikes og «😘» hvor alle var fra kvinner 10 år yngre enn han, blonde og med kløft. Jeg er selv 10 år yngre og blond, skjønte jeg bare var en av mange der 😅 han fjernet også wallen og bursdagen mens vi datet. Vi var ikke kjærester da, men følte meg fremdeles litt dum, da jeg kun traff han. Glad jeg ga han opp. En annen ting er å være populær som eksen min og ikke kunne noe for all oppmerksomheten, men da merker man jo at motparten bare rister på hodet av det og aldri liker eller kommenterer bildene til gamle flammer. Man føler seg fremdeles trygg.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Datet en kar som skiftet profilbilde og fikk rundt 50 hjertelikes og «😘» hvor alle var fra kvinner 10 år yngre enn han, blonde og med kløft. Jeg er selv 10 år yngre og blond, skjønte jeg bare var en av mange der 😅 han fjernet også wallen og bursdagen mens vi datet. Vi var ikke kjærester da, men følte meg fremdeles litt dum, da jeg kun traff han. Glad jeg ga han opp. En annen ting er å være populær som eksen min og ikke kunne noe for all oppmerksomheten, men da merker man jo at motparten bare rister på hodet av det og aldri liker eller kommenterer bildene til gamle flammer. Man føler seg fremdeles trygg.

Haha, been there done that. Derav tråden. Man skjønner jo litt av "overentusiastiske" kommentarene at her er de flere damer som går rundt og håper. 

Akkurat, det handler om trygghet. Jeg datet også en annen som var litt lik eksen din. Forskjellen var at jeg følte jeg kunne være trygg på at han ikke samtidig datet og/eller hadde sex med andre, og at han konsentrerte seg om meg. 

• Liker 1
Skrevet

Mann her. Det er nok ikke mange av oss som kan holde på sånn. Jeg kjenner bare en i min omgangskrets. Det er kombinasjonen av å være attraktiv nok,  og samtidig ha dette enorme bekreftelsesbehovet, som gjør at de beholder alle disse gamle kontaktene, og forer dem med akkurat passe interesse. 

Jeg tror adskillig flere kvinner har muligheten til å bygge seg opp en slik tilhengerskare. Noen gjør det, men enda flere har lært seg å unngå det. 

Anonymkode: faa10...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...