AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Det er rundt 10 uker siden jeg fødte, og jeg hadde fortsatt perioder med masse friskt blod etter 8 uker. Trodde jeg kanskje hadde fått mensen, men jeg ammer så tok kontakt med legen. Jeg ble henvist til ultralyd der de så jeg hadde rester etter morkaken. Fikk beskjed om at jeg skulle se om det kom ut av seg selv, og at det kanskje kom ut når jeg sluttet å amme/fikk mensen tilbake. Jeg har siden ultralyden hatt av og på med blødninger, det er friskt blod med litt klumper av og til. Har også svake mensmurringer. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at jeg har rester igjen, men har fått samme svar av to leger. Er livredd for å plutselig få en infeksjon, eller at jeg skal begynne å fossblø. Mannen min jobber offshore så er alene med baby, og ikke lett å få tak i barnevakt om noe eventuelt skulle skje om natten. Er også veldig plagsomt å blø hele tiden.. Er det noen som har erfaring med dette? Kom restene ut av seg selv? Har fått en kontrolltime på nyåret.. Anonymkode: eb08c...bba
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Jeg ville fått gynekolog eller fastlege til å henvise deg til gynekologisk poliklinikk på sykehuset. Der kan de enkelt suge ut eventuelle rester med et vakuum sug. Det tar kun noen minutter. Jeg fikk gjort dette i forbindelse med en spontanabort der det lå rester igjen og jeg bare blødde og blødde. Etter utsugingen sluttet det nesten helt å blø. Anonymkode: 15128...b03
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville fått gynekolog eller fastlege til å henvise deg til gynekologisk poliklinikk på sykehuset. Der kan de enkelt suge ut eventuelle rester med et vakuum sug. Det tar kun noen minutter. Jeg fikk gjort dette i forbindelse med en spontanabort der det lå rester igjen og jeg bare blødde og blødde. Etter utsugingen sluttet det nesten helt å blø. Anonymkode: 15128...b03 Takk for svar! Men det var på sykehuset på Gyngegolisk poliklinikk de tok ultralyden og gjorde den vurderingen at ingenting skulle gjøres.. Anonymkode: eb08c...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå