AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Erfaringer? Mistrives så her. Anonymkode: 1bcd5...0a6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Altså, man kan jo mistrives. Skjønner ikke spørsmålet ditt. Anonymkode: 270d1...3ae 3
solmåneogstjerner Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Selvsagt kan man det. Hva er problemet? Selve huset eller området? Man kan jo nesten alltid gjøre noe for å få det bedre. Eller føler du at du er totalt låst?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Selvsagt kan man det. Bodde ett sted jeg mistrivdes så fælt at jeg begynte å gråte når jeg svingte av fra E18.. Og enda var det ca 20 min kjøring til jeg var framme Eneste som hjelper er dessverre å flytte Anonymkode: 3a5f8...e3f
Gjest loveli Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Helt vanlig å mistrives. Av veldig mange forskjellige grunner. Jævelige naboer, mye mygg, støy fra vei, dårlig planløsning, dårlig akustikk, dårlig isolering, gammel stil, dårlige materialvalg. Dersom du ikke kan gjøre noe med hvorfor du mistrives så må du flytte. Har selv flyttet pga dårlige naboer.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Jeg mistrivdes fra første stund i ny leilighet pga. dårlig lydisolering og kjipe naboer. Kjøpte en tomannsbolig og flyttet etter et år. Beste valget jeg har tatt! Ikke bra å gå rundt å mistrives/irritere seg.. ❤️ Hva gjør at du mistrives? Anonymkode: 4c09f...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå