Gå til innhold

Kan jeg ta celleprøve og test for Kjønnssykdommer som prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver og har blitt innkalt til gynekologen på fredag. Rutinetest jeg har visst om en stund.

Jeg er en uke fra eggeløsning og lurer på om en slik test kan ødelegge sjansene for en fin eggeløsning? 

Anonymkode: 844ab...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? Er så redd for at det skal ødelegge sjansene våre eller at de skraper ut noe de som ødelegger en optimal EL. 

Skrevet

Liten sannsynlighet for det :) Eggløsning skjer jo i eggstokken, celleprøve utenpå livmorhalsen.

Anonymkode: 9386d...bd1

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Liten sannsynlighet for det :) Eggløsning skjer jo i eggstokken, celleprøve utenpå livmorhalsen.

Anonymkode: 9386d...bd1

Helt sikker? 🙁

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sikker? 🙁

Les deg opp på kroppen, dette er basic kunnskap. 

Anonymkode: b14c9...0ce

• Liker 3
Skrevet

Legen kan ikke skrape ut noe, de man ikke går inn i livmoren. Man skraper bare forsiktig på livmorhalsen, ikke noe problem når du er prøver nei.

Anonymkode: 71569...ebf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Les deg opp på kroppen, dette er basic kunnskap. 

Googlet..finner ikke mye? Beklager, ikke basic kunnskap for meg. Forklar gjerne!

Skrevet

Altså... teste for kjønnssykdom ødelegge prøve periode? Seriøst 😶

Anonymkode: a06b4...f82

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skulle celleprøve og teste for kjønnssykdommer ødelegge prøveperioden?

Anonymkode: a06b4...f82

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Googlet..finner ikke mye? Beklager, ikke basic kunnskap for meg. Forklar gjerne!

Altså, hvor skal jeg begynne 🤷‍♀️ Vet du hva eggløsning er? Vet du hvor i kroppen det skjer? Vet du hva en celleprøve er og hvor den utføres? 

• Liker 3
Skrevet

Du har hatt fast partner en stund da dere planlegger barn og du skal først ta test for kjønnssykdommer nå??

Anonymkode: 06d27...112

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har hatt fast partner en stund da dere planlegger barn og du skal først ta test for kjønnssykdommer nå??

Ikke noe rart med det. Legen min mente jeg etter 8 år som gift måtte ta klamydia og *husker ikke* test når jeg viste symptomer på kraftig urinveisinfeksjon 🤷‍♀️☺️ (samme sexpartner hele tiden for min del og ingen utskeielser for andre parten heller som jeg også påpekte) 

Skrevet

For å svare deg Ts, nei. Det har ingen ting å si. Blir ingen ubalanse av det på noen som helst måte. Tatt en haug med celleprøver og vevsprøver selv så det påvirker ikke eggløsning eller noe som helst prosess der ☺️

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Av samme grunn som under....

Skrevet
3 minutter siden, Nuka said:

For å svare deg Ts, nei. Det har ingen ting å si. Blir ingen ubalanse av det på noen som helst måte. Tatt en haug med celleprøver og vevsprøver selv så det påvirker ikke eggløsning eller noe som helst prosess der ☺️

Du er en engel ❤️ 
takker for et godt beroligende svar. Personen som ringte kunne ikke svare.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, hvor skal jeg begynne 🤷‍♀️ Vet du hva eggløsning er? Vet du hvor i kroppen det skjer? Vet du hva en celleprøve er og hvor den utføres? 

Ja, men du vet mer. Du trenger virkelig ikke ha den holdningen...jeg lurer oppriktig.

Skrevet
9 minutter siden, Nuka skrev:

Ikke noe rart med det. Legen min mente jeg etter 8 år som gift måtte ta klamydia og *husker ikke* test når jeg viste symptomer på kraftig urinveisinfeksjon 🤷‍♀️☺️ (samme sexpartner hele tiden for min del og ingen utskeielser for andre parten heller som jeg også påpekte) 

Å stole så blindt på partneren sin er naivt. Flott at legen din faktisk gjør jobben sin. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å stole så blindt på partneren sin er naivt. Flott at legen din faktisk gjør jobben sin. 

Synd for deg at du syns det, du har ikke en DRITT med å kritisere meg for det ☺️

Skrevet
22 minutter siden, Nuka skrev:

Synd for deg at du syns det, du har ikke en DRITT med å kritisere meg for det ☺️

Følte deg truffet og ble usikker nå, siden du måtte gå til angrep? 😅 Du får fortsette å stole blindt på din partner, men sjansen for at han går bak ryggen din er meget tilstede. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Følte deg truffet og ble usikker nå, siden du måtte gå til angrep? 😅 Du får fortsette å stole blindt på din partner, men sjansen for at han går bak ryggen din er meget tilstede. 

Hold deg til tema!!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...