Gå til innhold

Overdriver jeg? Irriterter meg på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje en liten dum sak. Men jeg er så irritert. Mulig pga jeg er gravid og. 

En kone til familiemedlem hans løy om noe om han til meg. Ba meg ikke fortelle han dette. Jeg gjorde ikke en stor sak ut av det siden det var egentlig småting. Men synes var rart at hun tok det opp med meg. Handlet noe om fortiden. Jeg nevnte det ved uhell til han i ettertid og det kommer fram at hun har prøvd å lyve og manipulere før og for å bare gjøre skade. Han tok det opp med mannen som tok det opp med han. Hun har blant annet prøvd å gjøre ting vanskelig for oss og jeg har alltid hatt dårlig magefølelse på henne. Enten er hun sjalu eller bare nyter dette. Jeg har vært venn med henne og prøvd å ignonerer følelsene mine. Nå ble mannen så sur og fortalte mye nytt for meg hva hun har prøvd å si om meg før som også er løgn.lg han ville kutte ut kontakten med henne og var så lei..jeg er enig at vi tar litt avstand. Hun ringer opp og ber så mye om unnskyldning og sier hun er lei seg. Men kontakter ikke meg. Han sier han tilgir henne med engang og glemmer hele saken. Vi er tross alt familie. Jeg blir bare så irritert hvordan han bare tar så lett på det. Og sagt at jeg vil ta avstand. Da sier han det får bli mellom meg og hun?!?!? 

Er det bare jeg som overreagerer her nå? Han sier vi må være bedre mennesker og tilgi.. 🤯 etter det han har sagt nå vet jeg ikke.. 

Anonymkode: e8fca...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner godt at du føler han burde støttet deg i dette. Tror jeg ville holdt henne litt på avstand. Være hyggelig hvis dere må omgås, men ellers ikke dele noenting med henne.

Anonymkode: 5112c...dcb

• Liker 1
Skrevet

Unnskyldningen bør komme til deg, ikke til mannen. Ellers ville jeg bare forholdt meg høflig og litt distansert til vedkommende. Så lenge mannen er klar over at hun sprer løgner og dere er enige om at det ikke er greit, så får hun ikke skadet deres relasjon. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar at du vet at det hun sa om mannen din er løgn? Hvis det skulle vise seg at det ikke er løgn, så kan det at mannen din sier at hun har løyet og DEG også være for å få deg til å tro på han og ikke henne.

Om dette er en person som lyger og ødelegger (og i tillegg har løyet om deg!! Så er jeg helt enig med deg. Hun har INGENTING i livene deres å gjøre. Og du skal ihvertfall få være med på avgjørelsen om evt tilgivelse fra dere begge.

Anonymkode: 284e4...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...