AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hei! Ringte rett til legen og fikk komme inn for sjekk igår. Ble henvist med pakkeforløp for kreft (føre var) til Brystdiagnotisk senter. Kom bare noen dråper blod når jeg klemte på, kun ene puppen. Kan vanligvis klemme ut væske på begge, men aldri blod før nå. Var rent blod, i dag bare en ørliten dråpe med blodblandet væske. Noen som veit hva det kan komme av? Erfaringer? Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Du må nok bare vente og se, når har du fått time? Anonymkode: 2f42d...8a9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Har du tidligere ammet? Sånn de siste mnd? Anonymkode: 33dcf...837 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Er det ømt? Kan det være brystbetennelse? Anonymkode: 7ed4c...a01
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok bare vente og se, når har du fått time? Anonymkode: 2f42d...8a9 Venter fremdeles på time. Skulle få tlf eller brev i posten denne uka. Blir sprø av å vente. Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tidligere ammet? Sånn de siste mnd? Anonymkode: 33dcf...837 Slutta å amme for over 7 år siden. Men har hatt aktive melkekjertler siden siste barn. Er over 30 år. Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ømt? Kan det være brystbetennelse? Anonymkode: 7ed4c...a01 Har ofte ømme bryst halve syklusen ca. Ikke kjent noe før etter legetimen i går, men det tror jeg kanskje er psyken min som spiller meg et puss 😅 Legen tok dyrkningsprøve av blod og væske, men mente jeg hadde vært rød og hoven og mer øm om det var betennelse.. og har ikke feberfølelse. men kan kanskje være en liten en? Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Rart at de skal ringe/sende brev når de har sendt deg i et pakkeforeløp for kreft? Skal ikke det si at man får time ganske umiddelbart? Innen et par dager altså. Jeg har selv oppdaget en kul, som legen var litt usikker på, så jeg fikk time 10 dager fra jeg var hos legen. Og jeg er ikke i noe pakkeforeløp. Anonymkode: 2f42d...8a9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at de skal ringe/sende brev når de har sendt deg i et pakkeforeløp for kreft? Skal ikke det si at man får time ganske umiddelbart? Innen et par dager altså. Jeg har selv oppdaget en kul, som legen var litt usikker på, så jeg fikk time 10 dager fra jeg var hos legen. Og jeg er ikke i noe pakkeforeløp. Anonymkode: 2f42d...8a9 Pakkeforløp for brystkreft er innen 7 dager. Så vil tro jeg får time neste uke. Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at de skal ringe/sende brev når de har sendt deg i et pakkeforeløp for kreft? Skal ikke det si at man får time ganske umiddelbart? Innen et par dager altså. Jeg har selv oppdaget en kul, som legen var litt usikker på, så jeg fikk time 10 dager fra jeg var hos legen. Og jeg er ikke i noe pakkeforeløp. Anonymkode: 2f42d...8a9 Men hvordan gikk det med deg?? Har du vært hos utredning? Anonymkode: ad665...b44
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 0.30): Men hvordan gikk det med deg?? Har du vært hos utredning? Anonymkode: ad665...b44 Skal nå denne uken. Så de har nok ikke vurdert situasjonen som gyldig for pakkeforløp. Fikk time noen dager over fristen, men ikke vita å lete etter andre steder her jeg bor. Går ut ifra at de prioriterer riktig. Har sluttet å blø, men har en del "betennelsesmerter" i brystvorten og innover. Ingen feber. Håper de finner en ufarlig grunn 👍 Anonymkode: ad665...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå