Gjest zalapalmer Skrevet 22. september 2002 #1 Skrevet 22. september 2002 Er det noen som vet når og hvor brudeshow'ene i løpet av de neste 6 månedene avholdes? :oops:
Montezuma Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Det pleier å være i januar-februar, tror jeg. I hvertfall i Oslo-området.
Løven Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 Det skal være et brudeshow på Arena, Lillestrøm. 13.oktober. Mona Grudt skal lede det. Mange ulike utstillere av alle slag som har med bryllup og gjøre. JEG GLEDER MEG!!!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #5 Skrevet 24. september 2002 Hei Jeg anbefaler at dere tar kontakt med brudesalongene - her i Stavanger har dem hatt en oversikt. Da jeg giftet meg arrangerte bl.a. Brudesalongen på Madla visning i Stavanger Forum. Jeg ringte dit for å få vite tidspunkt osv.
Løven Skrevet 24. september 2002 #6 Skrevet 24. september 2002 Jeg leste om dette showet i senter bladet fra Strømmen storsenter. Det er visst i samarbeid med dem. Det sto ikkeno om klokkeslett eller liknende, så jeg regner med det kommer nærmere beskjed. Jeg lover å vidreføre alt som kommer meg for øre angående dette showet til dere her inne :D
Tvilling76 Skrevet 25. september 2002 #7 Skrevet 25. september 2002 Mer informasjon om Brudeshowet på Arena på Lillestrøm 13. oktober finner du her: http://www.olavthonshopping.no/strommen/?a...d=1324&sc=&str=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå