AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg er gravid i 5. måned nå (snart 6.) og samboeren min vil bare at vi skal gifte oss... vi tenker ikke noe stort, et veldig lite og intimt bryllup med de aller nærmeste... men jeg vil egentlig gjerne vente til jeg har fått babyen og komt litt tilbake til min gamle form igjen. Jeg vil liksom føle meg fin og bra på en sånn spesiell dag, ikke stor og oppblåst. Ikke det at det er noe galt å gifte seg med en gravidmange. Jeg er altså evig takknemlig for at jeg har muligheten til å bli gravid i det hele, men jeg har liksom lyst til å ha muligheten til å velge akk den kjolen jeg vil ha, med magen så blir det noen begrensinger... jeg må ofte på do nå som jeg er gravid... det er nok ikke super kult når du har på stor kjole... jeg vil virkelig ikke såre han, for jeg forsår han veldig godt. Han kom jo med alterantivet at vi bare gifter oss på tinghuset nå, også kan vi ta selve festen senere... noen som har gjort noe lignede? eller har erfaringer med det? Ble det rrart? gikk det helt fint? Anonymkode: ad1db...85a 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Jeg forstår deg veldig godt! Det virker jo som dere bare vil bli gift men timingen er ikke helt der. synes ideen til mannen din virket som en bra plan. Da blir dere gift med en gang, men kan ta selve festen etter fødsel og da får dere jo mer tid til å planlegge å gjøre en del ut av den spesielle dagen Anonymkode: 1a7a6...5c2 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Vi giftet oss med en enkel seremoni i kirken, og hadde en stor fest ca. et halvår senere. For oss er den religiøse seremonien privat og vi ønsket å bare være oss to og Gud (pluss prest og forlovere, da). Anonymkode: a59a6...2d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå