Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en et par måneder gammel baby som sover med oss på rommet til meg og samboeren. Babyen våkner fortsatt litt om nettene og ellers tidlig om morgenen. Så jeg sover egentlig ikke så mye og prøver å sove når babyen sover. Nå i det siste etter å ha våknet to ganger om natten for å amme, så blir jeg vekket av samboeren min som på en måte humper på meg fordi han er kåt... jeg er jo ikke i humør eller har ikke energi til å gå all in alltid... jeg prøver jo å hjelpe han på andre måter... men gjør dette meg egoistisk? Jeg føler meg litt slem når jeg ikke har energi til å gå fullstendig med han...

Anonymkode: b52ca...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er barselskvinne og sover lite. Dette er helt vanlig når babyen er så liten. Det er ikke egoistisk.

• Liker 1
Skrevet

Det er egoistisk av ham å forvente sex av en barselkvinne. 

Anonymkode: ec781...0bf

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har nå en et par måneder gammel baby som sover med oss på rommet til meg og samboeren. Babyen våkner fortsatt litt om nettene og ellers tidlig om morgenen. Så jeg sover egentlig ikke så mye og prøver å sove når babyen sover. Nå i det siste etter å ha våknet to ganger om natten for å amme, så blir jeg vekket av samboeren min som på en måte humper på meg fordi han er kåt... jeg er jo ikke i humør eller har ikke energi til å gå all in alltid... jeg prøver jo å hjelpe han på andre måter... men gjør dette meg egoistisk? Jeg føler meg litt slem når jeg ikke har energi til å gå fullstendig med han...

Anonymkode: b52ca...1f7

Jeg anbefaler at dere snakker sammen om det å bli foreldre, tror kanskje ikke barnefaren er helt forberedt på hva foreldrerollen vil kreve av dere begge. Lykke til, og vær tydelig på at du trenger all søvn du kan få! 

Skrevet

Han er egoistisk her, IKKE du. Han må jo kunne sette seg inn i dine sko og forstå at de første månedene er tøffe, lite søvn, mange utfordringer... så han kan ikke forvente sex

Anonymkode: fb507...976

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg noe mer usexy en en mann som ligger å gnikker på meg mens du ligger ved siden av baby og er trøtt pga amming og lite søvn. Overhodet ikke egoistisk, men sikkert lurt med en prat om forventningene til sex og nærhet nå i denne tiden. 

Anonymkode: 77e38...8ec

Skrevet

Som alle andre her sier, det er mannen din som er egoistisk - ikke deg.

Ærlig talt, jeg ville syntes det hadde vært totalt antennende om mannen min lå slik. Dette er noe en hver person burde forstå selv, og ikke minst når dere alle tre ligger i sengen - så skal han ligge å gnu på deg? Æsj, blir egentlig litt kvalm. Dere burde virkelig prate sammen, virker jo som at han trenger å få det inn med te-skje. 

Skrevet

Synes du bør ta en prat med mannen din...

Viktig at dere er på samme bølgelengde og har forståelse for hverandre, virker som han helt ikke forstår hvordan du har det

Anonymkode: fb507...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...