Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa er offshore, bygda er stengt ned pga mye smitte og det pøsregner ute. what to do? 

er det greit å veksle mellom leking på gulvet, vippestol og litt musikkvideoer på youtube (sånn 30min til dagen)? og hvor mye har hun «godt» av å leke alene? når man er inne hele dagen er det så slitsomt å ligge på gulvet fra morgen til kveld. hun sover bare en time på dagtid, så lite egentid😆

Anonymkode: 19a49...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi selvfølgelig ikke tv. Alvorlig talt. Vippestol blir kun brukt 5 minutter når jeg tar morgenstell. 

Vi leker på gulvet mesteparten av tiden. Han er med på alt jeg gjør av husarbeid og matlaging. Danser litt, synger og leser bok. 

Anonymkode: 5d77e...368

Skrevet

Min baby på 7mnd krabber og har begynt å reise seg, så når vi ikke er ute på trilletur x 2, så er vi inne og leker. Lekene ligger strødd, alle stoler og sofaer er gøy å reise seg opp på, vi hører på musikk, jeg synger og danser litt for han. Jeg lar han styre rundt på gulvet hele dagen. 

Anonymkode: 02ec5...e38

Skrevet

Jeg har kjøpt regndeksel til vogna og godt regntøy til meg selv, så her er det tur uansett vær. Føler det hjelper litt:)

Anonymkode: a1344...9a6

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her bruker vi selvfølgelig ikke tv. Alvorlig talt. Vippestol blir kun brukt 5 minutter når jeg tar morgenstell. 

Vi leker på gulvet mesteparten av tiden. Han er med på alt jeg gjør av husarbeid og matlaging. Danser litt, synger og leser bok. 

Ok Karen🙄

Anonymkode: a76bc...724

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok Karen🙄

Er du 14 år og henger på Tik Tok? En baby skal være på gulvet å utforske, ikke sitte passiv foran tv i 30 minutter daglig! 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 14 år og henger på Tik Tok? En baby skal være på gulvet å utforske, ikke sitte passiv foran tv i 30 minutter daglig! 

Hjelpes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...