Gjest Chicchi Skrevet 18. november 2020 #1 Del Skrevet 18. november 2020 ...forskyves den neste gang også? For første gang opplevde jeg at mensen kom for sent. Det var i forrige måned. Skal jeg da regne ut syklusen min fra den opprinnelige mens-dagen, eller begynne med min nye mens-dag? Jeg får alltid mens på onsdager. Forrige måned kom den ikke før på lørdag. Nå er den forsinket igjen, men hvis lørdag er min nye dag, så er den jo ikke så veldig forsinket. Jeg trenger litt grunnleggende opplæring i syklus, merker jeg Jeg har tatt graviditetstest; ingen tegn til positiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 18. november 2020 #2 Del Skrevet 18. november 2020 Får du den alltid på onsdager? Det høres super spesielt ut 😅 hvor mange dager syklus har du til vanlig?? Jeg vil tro den blir forskjøvet neste gang også 🤔 men det er ikke noe faglig svar 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 18. november 2020 #3 Del Skrevet 18. november 2020 33 minutter siden, supernaturalfan skrev: Får du den alltid på onsdager? Det høres super spesielt ut 😅 hvor mange dager syklus har du til vanlig?? Jeg vil tro den blir forskjøvet neste gang også 🤔 men det er ikke noe faglig svar 😅 Syklusen min er 28 dager lang, det har den alltid vært så ja, onsdag er min mens-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Del Skrevet 18. november 2020 Ny syklus begynner alltid første mensdag. Så ja, om du går tilbake i 28-dagers syklus vil du nå få mensen lørdager i stedet for onsdager. Anonymkode: 72904...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 18. november 2020 #5 Del Skrevet 18. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny syklus begynner alltid første mensdag. Så ja, om du går tilbake i 28-dagers syklus vil du nå få mensen lørdager i stedet for onsdager. Anonymkode: 72904...dcf Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå