Bloms Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg sliter veldig med psyken fortiden. Har vært veldig av og på det siste året. Hvor jeg bare er sliten og lei. Har hatt gode perioder hvor jeg ser frem til ting og ingen problemer med å dra på jobb. Nå siden sommeren har jeg hatt en dårlig periode. Hvor jeg gruer meg til jobb (går fint når jeg først er på jobb, men samtidig ikke trives så godt i jobben). Jeg har kort lunte med tanke på barna. Klarer ikke være pedagogisk, så det blir til med skriking og kjefting, og det er ikke noe bra. Får kjempe dårlig samvittighet ovenfor barna etterpå. Ikke har jeg noe motivasjon til å gjøre noe som helst egentlig. Har fått høre av samboeren min at jeg har utrolige humør svingninger også. Vet ikke eksakt hva som plager meg, om det er det at jeg bør bytte jobb, men tør ikke pga det trygge. Eller om det er noe annet som gjør det. Innsett at jeg trenger hjelp til å forstå. Hvem skal jeg kontakte da?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Kontakt fastlegen! Lykke til😊 Anonymkode: 8991f...b01
Bloms Skrevet 18. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kontakt fastlegen! Lykke til😊 Anonymkode: 8991f...b01 Hva kan fastlegen hjelpe med da? Jeg har snakket med legen. Virket ikke så mye til hjelp
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 På vei inn i en depresjon kanskje? Fastlegen kan henvise videre eller også ta en test. Anonymkode: b647b...9a0 1
Bloms Skrevet 18. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På vei inn i en depresjon kanskje? Fastlegen kan henvise videre eller også ta en test. Anonymkode: b647b...9a0 Vet ikke. Derfor trenger jeg hjelp til å finne ut hva det er. Hvem kan fastlegen henvise til? Legen ville ikke henvise til psykolog virket det som siden han nevnte det er 6mnd ventetid. Så det var mye bedre om jeg tok kontakt selv med familieråd. Evt privat psykolog. Hvilken test kan fastlegen ta? Jeg har tatt blodprøver, ingen mangel på noe sier legen.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 Jeg hadde kontaktet privat psykolog hvis du har råd til det. Hvis du i fremtiden skulle bli meldt til barnevernet så er kommunale instanser noe av det første de gjerne vil ha informasjon om deg fra. Helsemessig informasjon. Jo mer du bruker privat sektor, desto mindre informasjon kan de få. Anonymkode: 20d9a...6da
Bloms Skrevet 18. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kontaktet privat psykolog hvis du har råd til det. Hvis du i fremtiden skulle bli meldt til barnevernet så er kommunale instanser noe av det første de gjerne vil ha informasjon om deg fra. Helsemessig informasjon. Jo mer du bruker privat sektor, desto mindre informasjon kan de få. Anonymkode: 20d9a...6da Takk, det har jeg ikke tenkt over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå