AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Del Skrevet 18. november 2020 Tenker da ikke bare på kubismen, men porestørrelse, fine linjer osv. Hva med glatthet og myhet? Huden er jo som babyhud under kuren... Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Del Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker da ikke bare på kubismen, men porestørrelse, fine linjer osv. Hva med glatthet og myhet? Huden er jo som babyhud under kuren... Anonymkode: b8d87...bff Får man babyhud under kuren? Trodde man ble verre (før bedre) og at man ble veldig tørr? Men den fungerer som retinol, Airol, differin, osv? Anonymkode: f38bf...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Del Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får man babyhud under kuren? Trodde man ble verre (før bedre) og at man ble veldig tørr? Men den fungerer som retinol, Airol, differin, osv? Anonymkode: f38bf...02b Jeg ble litt flassete i 1 mnd og oppleve bare masse hudormer før huden klarnet opp. Har brukt kuren i 10 mnd nå, den er glatt som silke og babymyk. Ungene sier jeg har så myk hud. Men nå er jo huden også merkbart tynnere. Spent på hvordan huden blir etter avsluttet kur. Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Del Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt flassete i 1 mnd og oppleve bare masse hudormer før huden klarnet opp. Har brukt kuren i 10 mnd nå, den er glatt som silke og babymyk. Ungene sier jeg har så myk hud. Men nå er jo huden også merkbart tynnere. Spent på hvordan huden blir etter avsluttet kur. Anonymkode: b8d87...bff Glemte å svare på tørrhet skikkelig, ikke tørr nå- noen steder på kroppen. Men jeg tar kun 1 tablett om dagen siden jeg ikke tålte så veldig godt å ta 2 stk, da var heg plaget med masse eksmen. Så for meg er det bedre å hale ut kuren uten noen merkbare bivirkninger. Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Del Skrevet 18. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt flassete i 1 mnd og oppleve bare masse hudormer før huden klarnet opp. Har brukt kuren i 10 mnd nå, den er glatt som silke og babymyk. Ungene sier jeg har så myk hud. Men nå er jo huden også merkbart tynnere. Spent på hvordan huden blir etter avsluttet kur. Anonymkode: b8d87...bff Huden blir ikke tynnere. Snarere tvert i mot Anonymkode: 17511...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Del Skrevet 18. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huden blir ikke tynnere. Snarere tvert i mot Anonymkode: 17511...86c Ikke slik jeg oppfatter det. Huden min får sår bare jeg kommer borti med neglene. Den er veldig skjør. Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Del Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huden blir ikke tynnere. Snarere tvert i mot Anonymkode: 17511...86c Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Del Skrevet 18. november 2020 Fikk vra hud etterpå, ja Anonymkode: 1d4dc...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Del Skrevet 18. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk vra hud etterpå, ja Anonymkode: 1d4dc...b9a Merket du noe forskjell på styrken til huden ? Hva med porestørrelse? Anonymkode: b8d87...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Del Skrevet 18. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merket du noe forskjell på styrken til huden ? Hva med porestørrelse? Anonymkode: b8d87...bff Jeg fikk mye mindre porer i kinnene. På minus-siden har jeg fått ganske tynn hud rundt øynene, som rynker seg når jeg smiler. Er 40 år. Anonymkode: 28b08...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #11 Del Skrevet 18. november 2020 Ble kvitt kvisene da, men satt igjen med en del arr (innsunkne). Veldig tørr underveis. Nå 3 år etterpå, og etter 1 baby, så er huden stygg igjen. Hadde cystisk akne, ikke så mye om gangen, men de gikk bare «aldri» bort. Så jeg var plaget, men ikke enormt som andre opplever. Likevel fikk jeg kuren siden kvisene mine aldri gikk bort. Nå er det mange små hvite prikker/komedoner, ofte blir de hovne og cystiske. Prøver å bruke milde produkter på, og tar mandelpeel hos hudpleier av og til. Det hjelper. Men kan ikke ta mer nå pga graviditet siden mandelpeelen inneholder a-vitamin. Tror neppe jeg tar ny iso-kur, men skal til legen og forsøke annen behandling etter ferdig med barn. Anonymkode: 0ff86...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå