Gå til innhold

Fortell om merkelige, men IKKE EKLE vaner du har :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Litenlinerle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kompis som bretter opp og ned buksebeina så mye ila en dag at buksene blir ødelagt etter 2-3 mnd relativt irriterende, men han klarer rett og slett ikke å stoppe. Og ei venninde som napper seg i håret og biter negler hele tiden. Merkligste er kanskje meg da: Da jeg var 10-år gammel hadde vi en greie på skolen hvor vi skulle gå rundt med en liten notatbok samme hvor vi dro og notere ned det vi kom på av ideer. Vel, nesten 20 år senere går jeg fortsatt alltid rundt med sånn notatbok 😛 Samme om det er ferie, jentekveld eller jobb, den er alltid med..klarer liksom ikke å la  den ligge hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må drikke fra nøyaktig samme sted på glasset hver gang jeg skal ta en slurk.

Håndklær i samme hylle må være brettet nøyaktig likt og ha brettekantene i en rett vertikal linje.

Det må alltid være relativt ryddig hjemme - MEN det må vises at det bor folk der, så det må ligge framme enten et brukt (ikke sammenbrettet) pledd, en halvveis lest bok, en brukt kaffekopp, et klesplagg eller bare ett eller annet som viser at «noe» er på gang. Hvis noe slikt mangler, går jeg og henter f eks en genser som jeg henger over en stolrygg. Da er det ok. 

Jeg kan aldri legge meg uten å ha ryddet kjøkkenet og spisebordet. Det er bare helt utenkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...