Tusseladen Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Jeg tenker på om dere har nærkontakt med barna deres (klem osv.)? Deler dere bad med partner? Går dere på butikken innimellom? Spriter alle flater etter å ha tatt på dem? Karantene er jo ikke isolasjon...
Jessic_a Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Bruker munnbind ute. Spriter alltid hender, holder minst 2 meters avstand ute, forsøker etter best evne å ha de samme barna på besøk hjemme og spriter overflater etter at besøk har reist. Jeg forholder meg ganske strengt til reglene 1
Alivamale Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 24 minutter siden, Jessic_a skrev: Bruker munnbind ute. Spriter alltid hender, holder minst 2 meters avstand ute, forsøker etter best evne å ha de samme barna på besøk hjemme og spriter overflater etter at besøk har reist. Jeg forholder meg ganske strengt til reglene Jeg antar innlegget ditt omhandler hvordan du forholder deg til smittevernregler, for jeg regner med du ikke mottar besøk i hjemmet dersom du faktisk er i karantene? 2
tussi84 Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Da mannen var i karantene så delte jeg både soverom og bad med han. Vi har hverken flere bad eller soverom. Eneste var at vi brukte forskjellige håndklær til å tørke hender på. Jeg holdt meg hjemme selv fram til han fikk negativ svar på testen. Fikk andre til å handle for oss om vi trengte noe. Tok ikke i mot besøk. Han har vært i karantene 3 ganger siden mars. Alle ganger pga forkjølelse symptomer, men alltid negativ svar på korona test. Vi fikk en sønn før 6 uker siden nå, og neste gang noen av oss havner i karantene gjør vi det samme. Begge kommer til å kose og gi omsorg til sønnen vår. Kan ikke ignorere hans behov. Det gjelder også om vi skulle få covid 19. Ja sjansen er stor for at barnet vil bli smittet av oss voksne i hjemmet, men vi er all like vel nødt til å tilfredstillende hans behov både psykisk, fysisk og emosjonelt mens vi er syke. 2
Jessic_a Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, Alivamale skrev: Jeg antar innlegget ditt omhandler hvordan du forholder deg til smittevernregler, for jeg regner med du ikke mottar besøk i hjemmet dersom du faktisk er i karantene? Stemmer. Vi er ikke i karantene. Barna får besøk av klassekamerater som de er i samme kohort med
Anbefalte innlegg