Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå forstår jeg ingenting... :roll: Leser at progynova hindrer eggløsning. Jeg produserer lite østrogen, og går derfor på progynova for å bygge opp slimhinnen. MEN samtidig går jeg på pergotime! Det rimer vel ikke helt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i gang med fryseforsøk? Tror det blir gitt da i alle fall. Men leste i Felleskatalogen, stod ikke noe om at det hindret el der.

Skrevet

Nei, ikke igang med fryseforsøk....ikke enda.

Skrevet

Gjest over er meg !

Skrevet

Men hvor har du lest at det hindrer eggløsning? Jeg har prøvd å søke rundt om på nettet, men har ikke stått noe om det. Gjest der oppe var forresten meg! Det burde vel stått i felleskatalogen om så var tilfelle.

Skrevet

Har lest det i diverse forum, og de som har uttalt seg er prøvere selv og altså ikke fagfolk........... Burde kanskje slutte å lese alt jeg kommer over og stole på legen... :ler:

:roll:

Skrevet

Man skal ikke blindt stole på legene, det har jeg selv erfart (er ikke alle som har like god peiling er jeg redd!) Kan du ikke bare ringe til h*n da, for å bli litt beroliget om ikke annet? Men som sagt - det ville mest sannsynlig stått i felleskatalogen hvis det var tilfelle, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Skrevet

Gynekologen min er spesialist, så jeg burde kanskje ikke tvile på han i det hele tatt.... Tror egentlig jeg slår meg til ro med at han gir meg rett behandlig.

Skrevet

Vanligvis kan du stole på legen ja - særlig når h*n er spesialist.

Du får nok riktig behandling.

Selv om en medisin fungerer på en måte alene, så kan den fungere på en annen måte når en blander dem.

Spesialisten din vet nok hva h*n gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...