magolia Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Nå forstår jeg ingenting... Leser at progynova hindrer eggløsning. Jeg produserer lite østrogen, og går derfor på progynova for å bygge opp slimhinnen. MEN samtidig går jeg på pergotime! Det rimer vel ikke helt??
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Er du i gang med fryseforsøk? Tror det blir gitt da i alle fall. Men leste i Felleskatalogen, stod ikke noe om at det hindret el der.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Nei, ikke igang med fryseforsøk....ikke enda.
Brudulja Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Men hvor har du lest at det hindrer eggløsning? Jeg har prøvd å søke rundt om på nettet, men har ikke stått noe om det. Gjest der oppe var forresten meg! Det burde vel stått i felleskatalogen om så var tilfelle.
magolia Skrevet 4. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2005 Har lest det i diverse forum, og de som har uttalt seg er prøvere selv og altså ikke fagfolk........... Burde kanskje slutte å lese alt jeg kommer over og stole på legen...
Brudulja Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 Man skal ikke blindt stole på legene, det har jeg selv erfart (er ikke alle som har like god peiling er jeg redd!) Kan du ikke bare ringe til h*n da, for å bli litt beroliget om ikke annet? Men som sagt - det ville mest sannsynlig stått i felleskatalogen hvis det var tilfelle, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg
magolia Skrevet 4. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2005 Gynekologen min er spesialist, så jeg burde kanskje ikke tvile på han i det hele tatt.... Tror egentlig jeg slår meg til ro med at han gir meg rett behandlig.
Chiquita Skrevet 4. august 2005 #9 Skrevet 4. august 2005 Vanligvis kan du stole på legen ja - særlig når h*n er spesialist. Du får nok riktig behandling. Selv om en medisin fungerer på en måte alene, så kan den fungere på en annen måte når en blander dem. Spesialisten din vet nok hva h*n gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå