AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Gutten vår ønsker seg ingenting til jul. Han sier han har alt han ønsker seg nå (bortsett fra laptop men han ser ikke helt poenget med det uansett). Han er lillebror så han arver alt mulig fra bror (utstyr, klær osv), så han slipper å ønske seg nytt av vanlige gaver. Slik har det alltid vært, så han har fått andre ting han ønsker seg. Så nå har han alt i følge han selv. Jeg elsker jul og den er magisk for meg. Det vil jeg videreformidle til mine barn. Så noe han blir virkelig glad for må jo ligge under treet. Hva kan man kjøpe til en gutt som har alt? Anonymkode: 29608...20d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Har han Nintendo Switch? Mine får spill til det. De har noen tøffe lyslister med LED-lys på Clas Ohlson som kan pynte opp rommet fint. Hva med et brett til sengen? Abonnement på et blad? Mer lagringsplass til PC? 😊 Anonymkode: 2cf44...cec 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har han Nintendo Switch? Mine får spill til det. De har noen tøffe lyslister med LED-lys på Clas Ohlson som kan pynte opp rommet fint. Hva med et brett til sengen? Abonnement på et blad? Mer lagringsplass til PC? 😊 Anonymkode: 2cf44...cec Supre tips Anonymkode: 29608...20d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Kan si hva vår gutt på 12 år får av oss, så kan du jo se om noe av det passer. Han får ny pult til rommet og en kul gamingstol. Han får ledlyslenker til å ha bak tv, men kan ha det andre plasser også. Han får et bra nytt sett med ørepropper til telefonen, Nike klær og en liten Bluetooth høytaler som kan festes i dusjen som tåler vann. Men den gaven som kanskje kommer til å falle mest i smak er en kortholder med sitt helt eget bankkort, det er stas 😄 Ellers så vil jeg foreslå: sakkosekk, spill hvis han gamer, hengekøye fra 'take me to the moon', oppgradere noe han allerede har, gavekort, evt hvis dere har mulighet en ny spillmaskin, telefon eller pc som du nevner. Penger er jo alltid greit å få i den alderen. Hvis dere gir han bankkort så kan jo alle pengene stå inne på konto der. Ellers så er jo ting fra Coolstuff alltid morro, så de hadde blandt annet en kul Mario lampe der 😄 Anonymkode: 958a4...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan si hva vår gutt på 12 år får av oss, så kan du jo se om noe av det passer. Han får ny pult til rommet og en kul gamingstol. Han får ledlyslenker til å ha bak tv, men kan ha det andre plasser også. Han får et bra nytt sett med ørepropper til telefonen, Nike klær og en liten Bluetooth høytaler som kan festes i dusjen som tåler vann. Men den gaven som kanskje kommer til å falle mest i smak er en kortholder med sitt helt eget bankkort, det er stas 😄 Ellers så vil jeg foreslå: sakkosekk, spill hvis han gamer, hengekøye fra 'take me to the moon', oppgradere noe han allerede har, gavekort, evt hvis dere har mulighet en ny spillmaskin, telefon eller pc som du nevner. Penger er jo alltid greit å få i den alderen. Hvis dere gir han bankkort så kan jo alle pengene stå inne på konto der. Ellers så er jo ting fra Coolstuff alltid morro, så de hadde blandt annet en kul Mario lampe der 😄 Anonymkode: 958a4...7f5 Skikkelig gode ideer 👍 Anonymkode: 29608...20d 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Trådløs høytaler som tåler vann, spill til nintendo switch, iphone 7, minecraft lego, deksel til mobil, sup (stand up paddleboard) er noe av det vår 10 åring får😊 Anonymkode: 9e1e8...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå