AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Min mann og jeg har i mange år hatt et dårlig sexliv. Han har slitt med depresjon, og det har ført til en ond spiral for sexlivet vårt. I periodene han har det dårlig har han ikke hatt lyst, og dette har ført til mange avslag for meg. Derfor har jeg sluttet å ta initiativ. Og han er usikker og tar sjelden (aldri) initiativ selv. Han sier han fremdeles har lyst på meg, men at det blir så mye press og forventninger. Samtidig er det jo ikke rart når det går så lang tid mellom hver gang. Sist gang vi hadde ordentlig sex var i februar. Vi har prøvd å planlegge, men da feiger han ut. Jeg har prøvd å stæsje meg opp og «forføre» han, men da var han trøtt. Jeg har prøvd å la ting skje på hans premisser, men da skjer ingenting. Hvordan er det å gå til parterapi for sånne ting? Føler at det er kunstig og veldig privat. Og rart å skulle «øve» seg tilbake til et normalt sexliv. Samtidig er det ikke slik at jeg ønsker å miste sexualiteten i en såpass ung alder (er ikke fylt 30 ennå). Andre tips? Anonymkode: 00448...80c
MuffinStud Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Det viktigste er at dere er sammen om at dere kan ha det bedre enn dette. Og at begge kan snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Hva med å ikke planlegge? Hva med å ikke stæsje opp og forføre? Har han ereksjon? Morrabrød? Hvis du våkner først, kan du ikke bare krype inn til ham og kjæle med ham. En annen gang vekke ham ved å suge ham. Men ikke signalisere at du vil det skal lede til sex. Bare for å være god mot. Kjærtegne. Fordi du har lyst til det. Passer det at han kommer, er det fint. Hvis ikke holder det med å være nær - denne gangen. Det å kunne være passiv mottaker uten at det er press/stress underliggende er viktig. Og så skjer det mer når tiden er inne. Men lavterskel-hverdagserotikk er mye mer intim og sexy enn opphausset, konstruert "bestilling". Anonymkode: 168af...ff1 2
Fioljenta Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Å slippe prestasjonskrav er superviktig - depresjon eller ei. Kanskje dere kan bli enige om at dere ikke skal elske en periode, men bare kan ligge inntil hverandre og kjærtegne hverandre uten at det fører noe sted? (Vi har god erfaring med å ta vekk «kravet» om elskov for å få frem nytelsen.) Ta miniputtsteg. Jeg synes parterapi er en god ide! Som du skriver, er dere unge, dere har lyst, men dere har kjørt dere fast. Ja, det kan være kunstig og privat, men absolutt bedre enn alternativet! Heier på dere! 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ikke planlegge? Hva med å ikke stæsje opp og forføre? Har han ereksjon? Morrabrød? Hvis du våkner først, kan du ikke bare krype inn til ham og kjæle med ham. En annen gang vekke ham ved å suge ham. Men ikke signalisere at du vil det skal lede til sex. Bare for å være god mot. Kjærtegne. Fordi du har lyst til det. Passer det at han kommer, er det fint. Hvis ikke holder det med å være nær - denne gangen. Det å kunne være passiv mottaker uten at det er press/stress underliggende er viktig. Og så skjer det mer når tiden er inne. Men lavterskel-hverdagserotikk er mye mer intim og sexy enn opphausset, konstruert "bestilling". Anonymkode: 168af...ff1 Det har bare blitt så mange ganger med avslag på slike type invitasjoner at det ikke er så naturlig lenger. Men takk for tips, jeg får prøve det ut. Er ikke det at jeg nødvendigvis vil ha samleie. Bare en mann som kan gi litt tilbake. Ta litt initiativ til erotikk og seksuelle handlinger. Anonymkode: 00448...80c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann og jeg har i mange år hatt et dårlig sexliv. Han har slitt med depresjon, og det har ført til en ond spiral for sexlivet vårt. I periodene han har det dårlig har han ikke hatt lyst, og dette har ført til mange avslag for meg. Derfor har jeg sluttet å ta initiativ. Og han er usikker og tar sjelden (aldri) initiativ selv. Han sier han fremdeles har lyst på meg, men at det blir så mye press og forventninger. Samtidig er det jo ikke rart når det går så lang tid mellom hver gang. Sist gang vi hadde ordentlig sex var i februar. Vi har prøvd å planlegge, men da feiger han ut. Jeg har prøvd å stæsje meg opp og «forføre» han, men da var han trøtt. Jeg har prøvd å la ting skje på hans premisser, men da skjer ingenting. Hvordan er det å gå til parterapi for sånne ting? Føler at det er kunstig og veldig privat. Og rart å skulle «øve» seg tilbake til et normalt sexliv. Samtidig er det ikke slik at jeg ønsker å miste sexualiteten i en såpass ung alder (er ikke fylt 30 ennå). Andre tips? Anonymkode: 00448...80c Du har tre valg, 1. Finn deg en elsker 2. Finn deg en elsker 3. Finn deg en elsker Anonymkode: ea2e5...c84
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 Er han i behandling for depresjonen? Går han på medisiner som kan påvirke lyst/ereksjonsevne? Det kan være i så fall være en mulighet å prøve en annen medisin. Anonymkode: 676e7...fa0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har tre valg, 1. Finn deg en elsker 2. Finn deg en elsker 3. Finn deg en elsker Anonymkode: ea2e5...c84 Ta deg en stor bolle å ti 🤫 Anonymkode: 33cdc...555
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 Tenker at parterapi eller fastlegen kan være en grei løsning hvis dere står fast i forholdet angående sex. Jeg har ingen andre tips dessverre hva som er løsningene deres.. Håper dere får løst det og en fin jul sammen Anonymkode: 33cdc...555
Gjest Chroma Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har tre valg, 1. Finn deg en elsker 2. Finn deg en elsker 3. Finn deg en elsker Anonymkode: ea2e5...c84 Bare egoistiske lavmålsfolk velger den løsningen.
Høyeheler Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann og jeg har i mange år hatt et dårlig sexliv. Han har slitt med depresjon, og det har ført til en ond spiral for sexlivet vårt. I periodene han har det dårlig har han ikke hatt lyst, og dette har ført til mange avslag for meg. Derfor har jeg sluttet å ta initiativ. Og han er usikker og tar sjelden (aldri) initiativ selv. Han sier han fremdeles har lyst på meg, men at det blir så mye press og forventninger. Samtidig er det jo ikke rart når det går så lang tid mellom hver gang. Sist gang vi hadde ordentlig sex var i februar. Vi har prøvd å planlegge, men da feiger han ut. Jeg har prøvd å stæsje meg opp og «forføre» han, men da var han trøtt. Jeg har prøvd å la ting skje på hans premisser, men da skjer ingenting. Hvordan er det å gå til parterapi for sånne ting? Føler at det er kunstig og veldig privat. Og rart å skulle «øve» seg tilbake til et normalt sexliv. Samtidig er det ikke slik at jeg ønsker å miste sexualiteten i en såpass ung alder (er ikke fylt 30 ennå). Andre tips? Anonymkode: 00448...80c Vel, det er ikke alt som kan gjennopplives dessverre. Kle deg opp, ikke for utfordrende men, likevel med en sexy look, gi beskjed om at noen single venninner er invitert på fest og vil gjerne ha deg med. Dette vil du mer enn gjerne være med på men, du vil gå alene. Kommer der ingen rekaksjon eller spørmål da, er forholdet dødsdømt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå