rampeguri Skrevet 18. november 2020 #1 Del Skrevet 18. november 2020 Forslag til hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe en god kortstokk? Svigermor legger mye kabal og har nå slitt ut kortstokken hun har. Siden det snart er jul og hun har alt hun trenger så er det det eneste jeg kommer på å ordne til henne. Ergo det trenger ikke være den billigste kortstokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Del Skrevet 18. november 2020 Har svigermor leddgikt eller noe? Da kan størrelse og tykkelse på kortene være litt større enn den vanlige typen. Liker hun noe spesielt motiv, musikk, sted? Bestill en spesiallaget kortstokk med det på. Eller med 52 bilder av dere på fremsiden 😊 Anonymkode: 9638a...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 18. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Ikke noe leddgikt eller noe. Hun har totalt 4 barnebarn - og fant nå at det er mulig å bestille kortstokk med bilde på framsiden så man for eksempel kan ha et barnebarn per farge. Så skal forhøre meg litt med resten av familien om det kan være en julegave fra barnebarna Ellers er hun veldig glad i småfugler, blomster og steiner så det kan også være greie motiver. Endret 18. november 2020 av rampeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå