Gå til innhold

Sex med samme kjønn - nerver

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen hadde jeg sex med en annen jente for første gang. Det var ikke planlagt i det hele tatt og jeg kjente henne ikke fra før. Tilfeldig sex er jo fy med korona og sånn (Oslo), men jeg tenkte ikke. Jeg ble vel egentlig sjekket opp, det ene ledet til det andre, og så overnattet vi hos henne. Første gang for meg, men helt sikkert ikke for henne. Jeg var helt edru men nå etterpå har jeg hatt "fyllenerver". Er redd noen kjente så oss kline på gata, eller om smitte... Og så føler jeg skyld pga ONS og det at jeg har hatt jentesex, at det var så bra, og at jeg vil treffe igjen. 

Anonymkode: 46a55...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe du lurte på, eller er dette bare en av tusen tråder hvor TS har behov for å ventilere? 

Anonymkode: f0724...a1f

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Syns du skal tenke godt gjennom det du har gjort og sortere litt. Legg skammen til side og langt bort. La ikke en sånn flott opplevelse bli ødelagt av dårlig samvittighet og angst. Når det er gjort så må du bare nyte minnet. 

Skrevet

Det er jo ingen skam å ha sex med samme kjønn nå i 2020 og det er flott. Det er nok ingen som bryr seg om det spesielt nede i Oslo, kanskje noen ville tenkt sitt her i bygda hvor jeg bor, den eneste faren med dette er corona og det du bør fokusere på

• Liker 1
Skrevet

Så deilig da. 
Alt er lov i sex så lenge begge/alle deltakerne synes det er greit og er gamle nok. 
Jeg synes sex under korona er greit det. Man blir jo gal om man ikke får sex. Kan jo utsette gangbangs en periode, men en til en må være lov. 

Skrevet

Sjekk deg for Corona da, så kan du legge den angsten bak deg.. resten er jo bare konge ❤️

Skrevet

Det er ikke noe du trenger å tenke negativt om deg selv for, eller skamme deg over 🙂

Den største 'faren' er vel korona sånn sett.

Følelsen av oi shit hva har jeg gjort går over etter hvert 😇 Det er bare fordi det er noe nyt du har gjort, og kanskje atypisk for deg. 

Anonymkode: f790f...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...